جمعه, 21 اردیبهشت 1403 2024,May

سهام عدالت چه کسانی بدون اجازه فروخته شده است؟

24 خرداد 1401
سهام عدالت چه کسانی بدون اجازه فروخته شده است؟

به گزارش بانک اول، در حالی که برخی از سهامداران می‌گویند نمی‌توانند درخواست فروش 30 درصد دوم را ثبت کنند، برخی دیگر مدعی هستند که کارگزاری بدون اجازه و خودسرانه 30 درصد دوم سهام آنها را فروخته است.

 

فروش خودسر 30 درصد دوم 

«من سهام را از طریق ایوا فروختم ۳۰ درصد اول ولی ۳۰ درصد دوم بدون اجازه فروخته»

«آیا بانک اجازه داره بدون اجازه مردم ۳۰درصد دوم رو بفروشه؟ بانک ملت چرا پول میزنه ؟ قطعا ۳۰درصد اول ۱۵ تومن نیست دارن میفروشن بدون اجازه.»

«بانک صادرات و ملت و ملی و تجارت ۳۰ درصد دوم را دارن بدون اجازه میفروشند والا معلوم نیست واقعا تعجب کردم»

«بانک تجارت برای منم ۳۰درصد دوم رو بدون اجازه برا فروش گذاشته.»

«کارگزاری بانک سپه هم بدون اجازه در حال فروش سی درصد دوم مردم هست.»

 

علت چیست؟

مدیر عامل کارگزاری بانک تجارت در این مورد احتمال می‌دهد مشکل برای کسانی به وجود آمده که درخواست فروش 30 درصد اول سهام عدالت را دیرتر از بقیه ثبت کرده و در واقع آنها کسانی هستند که پیش از آزادسازی فروش 30 درصد دوم، درخواست فروش 30 درصد اول را داده‌اند اما درخواستشان تا قبل از 18 مرداد انجام نشده است.

به گفته وی، چون درخواست فروش این گروه پس از عید غدیر برای فروش ارسال شده است، سقف قابل فروش برای آنها لحاظ شده که در حال حاضر به 60 درصد رسیده است.

اما توضیح رئیس هیات مدیره کارگزاری بانک ملی برای مشتریان خود متفاوت است.

سید علی پورقره‌سید با رد فروش خودسرانه 30 درصد دوم توسط کارگزاری، عنوان کرد: برخی از سهامداران تصور می‌کنند واریزی‌ها‌ی اخیر به این خاطر است که کارگزاری بدون اجازه در حال فروش 30 درصد دوم آنهاست، در حالی که چنین موضوعی صحت ندارد. همکاران من در حال بررسی هستند و در فروش‌های انجام شده تا به حال به چنین موردی برخورد نکرده‌اند.

وی تاکید کرد: در شرایطی که بازار منفی است ناظر اجازه فروش سهام عدالت را نمی‌دهد، بنابراین در روزهای اخیر فروشی نداشته‌ایم.

اما در نهایت به نظر می‌رسد که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به عنوان اصلی‌ترین نهاد در امور فروش سهام عدالت باید به این موضوع پاسخ دهد که چرا بخش دوم سهام عدالت بدون اجازه دارندگان آن را فروخته است./تجارت نیوز

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
عزیز اقاجانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

هنوز پول ۳۰٪اول رو کامل پرداخت کنین ، صورتحسابشو با مردم معلوم کنید بعد برید سروغ بقیش ، هنوز سی درصد اول یه لنگش رو هواست بابا . به کجا به این شتابان ؟؟؟؟؟

ناشناس
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من خودم هر چقدر سعی میکنم نمیتونم از طریق کارگزاری بانک سپه سی درصد دومم را بفروشم،همش میگن کارگزاری سپه سایت را بسته

سجاد خدا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من از نزدیک دوماه پیش شروع کردم به فروختن سهام عدالت،و مرحله دوم هم خودم زدم،ازطریق کارگزاری مفید اقدام بفروش کردم، حدودا ده میلیون واسه فروش گذاشتم که تا الان چندین مرحله خورد خورد حتی بعضی موقع دو 3هزارتومان برام واریز کردن.حدودا جمعا یک و نیم واسم ریختن،الانم چندروزه هیچ خبری نیست از واریزشون.پس چجوریه میگن ما تا 7مرداد تسویه حساب کردیم با مردم؟ به کارگزاری زنگ زدم میگن ما کاره ای نیستیم و همه چیز دست دولته!!!!!

میلاد رمضانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کارگزاری ملت 30 درصد دوم بدونه اجازه فروخته آخه چرا من نمیخواستم بفروشم......

مهدی چگینی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من وارد سایت کارگزاری شدم متوجه شدم که درخواست 30 درصد دوم رو خود بانک زده ولی ارسال نکرده خودمم نتونستم از طریق کارگزاری ارسال کنم باید چی بشه چون تو هیچ کارگزاری دیگه ای هم نمیشه درخواست داد واقعا که بانک ها خودسرانه فروش 30 درصد دوم مردم رو زدن گارگزاری بانک سپه

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها