دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

سهام عدالت به شدت ریزش کرد +جزئیات

24 خرداد 1401
 سهام عدالت به شدت ریزش کرد +جزئیات

به گزارش بانک اول، پس از آزادسازی سهام عدالت، مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه www.sahamedalat.ir ارزش واقعی سهام و جزییات دارایی خود را مشاهده کنند.


بر این اساس و طبق آخرین به روز رسانی گزارش دارایی که مربوط به تاریخ چهارم شهریور است، ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومان کمی بیشتر از ۱۴میلیون و ۸۰۰هزار تومان است. درحالی که ارزش این سهام در تاریخ ۱۳ مردادماه، کمی بیش تر از ۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بوده است.


این درحالی است که برخی معتقدند نمی‌توان نقش فشار فروش سهام عدالت را در ریزش بازار نادیده گرفت، زیرا اواخر مرداد ماه بود که کارگزاری‌ها حجم عظیمی از سفارش‌های ثبت شده سهام عدالت را ناگهان و به صورت یکجا در بازار عرضه کردند و این کار باعث ترس سهامداران دیگر و تبدیل صف خرید سهم‌ها به صف فروش شد.


اتفاقی که باعث شد مسئولان تصمیم بگیرند برای حمایت از بازار سرمایه و حقوق سهامداران، فروش سهام عدالت را بلوکی کنند و از ۲۸ مردادماه فروش سهام عدالت به صورت بلوکی با نماد ۲ در بورس انجام می‌شود.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها