یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

اطلاعیه شماره ۱۱ بانک صادرات ایران درخصوص سپرده‌گذاران تعاونی منحله میزان

24 خرداد 1401
اطلاعیه شماره ۱۱ بانک صادرات ایران درخصوص سپرده‌گذاران تعاونی منحله میزان

 

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران در اطلاعیه این بانک آمده است؛ به‌ موجب مصوبه هیأت مدیره بانک صادرات ایران در راستای ایفای رسالت اجتماعی و به منظور رفع نگرانی‌های سپرده‌گذاران تعاونی منحله میزان مقرر شده است، سپرده‌گذاران تعاونی مزبور که براساس گزارش کارشناسان مالی دادگستری تا مبلغ پانصد میلیون تومان (پنج میلیارد ریال) سپرده دارند، از روز شنبه مورخ 1396/01/19 به شرح جدول ذیل به شعب بانک صادرات ایران مراجعه و مبادرت به افتتاح حساب سپرده بلندمدت یک‌ساله کنند. درضمن سود پرداختی به سپرده‌ها ماهیانه و براساس نرخ‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

 

بنابراین سپرده‌گذاران به شرح ذیل و براساس آخرین عدد سمت راست کد ملی و با در دست داشتن اسناد و مدارکی که دلالت بر سپرده‌گذار بودن ایشان در تعاونی منحله میزان دارد و به تأیید کارشناسان مالی دادگستری و هیأت تصفیه تعاونی میزان رسیده، می‌توانند به شعب این بانک مراجعه و مبادرت به افتتاح حساب سپرده بلندمدت یک‌ساله کنند. درضمن براساس مصوبه ستاد تدابیر ویژه مبلغی که سپرده‌گذاران می‌توانند از حساب خود در این مرحله برداشت نمایند. حداکثر معادل 15 درصد مبلغ سپرده می‌باشد. بدیهی است بقیه مبلغ سپرده وفق ضوابط و مقررات بانکی موجود در پایان مدت سپرده‌گذاری قابل دریافت توسط سپرده‌گذاران می‌باشد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات