پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

تصویر رسمی کابین سایپا شاهین G منتشر شد

24 خرداد 1401
تصویر رسمی کابین سایپا شاهین G منتشر شد

 

به گزارش بانک اول، بر اساس این تصویر مشخص است که شاهین دنده ای G با تریم داخلی چرم، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، شیشه ها و آینه های برقی، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک و… است. همچنین در این عکس کروز کنترل هم در قسمت راست فرمان دیده می شود و معلوم نیست که آیا نسخه های دنده ای سایپا شاهین با این آپشن به بازار می آیند یا خیر؟

سایپا شاهین، قرار است تا این سدان رده C با پیشرانه TCM15 به بازار بیاید. این پیشرانه ۱۵۰۳ سی سی حجم دارد و با ۸ سوپاپ و سامانه توربو شارژ، ۱۱۰ اسب بخار را با گشتاور ۱۶۵ نیوتن متر در اختیار راننده می گذارد. جعبه دنده ۵ سرعته جدید سایپا نیز بر روی این خودرو قرار می گیرد و توان پیشرانه را به چرخ های جلوی خودروی می رساند.

در سایپا شاهین S امکانات زیر دیده می شود:

فرمان هیدرولیک

ترمز دیسکی جلو و عقب

ABS، EBD و BAS

رینگ ۱۵ اینچی فولادی (آلومینیومی سفارشی)

نشانگر تعویض دنده GSI

دو کیسه هوا

استارت دکمه ای

سنسور پارک عقب

سنسور نور

چراغ روشنایی روز

چراغ هدایت تا منزل

استاندارد ایزو فیکس

تهویه دستی

تریم داخلی پارچه ای

شاهین G از نظر امکانات رفاهی کامل تر از نسخه پایه (شاهین S) ظاهر می شود و امکانات زیر را دارد:

نمایشگر ۷ اینچی

رهیاب ماهواره ای

کنترل سیستم صوتی از روی فرمان

تریم داخلی چرم

دوربین عقب

تهویه اتوماتیک

سانروف

رینگ آلومینیومی

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها