ﺳﻪشنبه, 18 اردیبهشت 1403 2024,May

دریافت وام ودیعه مسکن متاهلی دانشجویان تسهیل شد

24 خرداد 1401
دریافت وام ودیعه مسکن متاهلی دانشجویان تسهیل شد

به گزارش بانک اول، صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرد: برای حمایت بیشتر از دانشجویان مشمول دریافت وام ودیعه مسکن، این وام‌ها به صورت مستقیم از طریق صندوق رفاه پرداخت می‌شود و نیاز به مراجعه به بانک نیست.

برای حمایت بیشتر از دانشجویان مشمول دریافت وام ودیعه مسکن و بهره‌مندی حداکثری آنان از این وام و کاهش مشکلات ناشی از مراجعه به بانک و معرفی ضامن، در نیم سال جاری وام ودیعه مسکن متاهلی از طریق صندوق رفاه پرداخت خواهد شد.

بنابراین دانشجویان متقاضی وام ودیعه مسکن متاهلی نیازی به مراجعه به بانک ندارند و دانشجویان متقاضی می‌توانند با مراجعه به پورتال دانشجویی صندوق رفاه تا ۱۵ دی ماه نسبت به دریافت این وام اقدام کنند./مهر

اخبار مرتبط
پس از اتمام مهلت ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره‌مندی از سایرتسهیلات، میزان حقوق و راستی آزمایی مدارک ارسالی و اعمال شرایط پیش گفته شده مورد بررسی و اولویت بندی قرار گرفته و بر اساس میزان اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی در سامانه اعلام می‌شود.
مهرداد بذرپاش با یادآوری افزایش وام مسکن شهری به ۵۵۰ و روستایی به ۳۵۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد:‌ نرخ سود این تسهیلات ۱۸ درصد است. وی با بیان این‌که سال گذشته تسهیلات بانکی در بافت فرسوده با ضعف روبه‌رو بود، ادامه داد:‌ تلاش می‌کنیم این تسهیلات با افزایش مواجه شود و در کنار تسهیلات شهرسازانه، تسهیلات مالی قرار بگیرد.
وی با اشاره به وجود دسته‌بندی در این تسهیلات افزود: سقف این تسهیلات مبلغ پنج میلیارد ریال برای کسب‌وکارهای حقوقی، سه میلیارد ریال برای کسب‌وکارهای صنفی و ۲ میلیارد ریال برای کسب و کارهای حقیقی است. نرخ سود آن ۱۵/۳۳ درصد، دارای شش ماه تا یک سال تنفس و بازپرداخت سه ساله است.
خانواده شهدا و مفقودالاثرها، جانبازان، آزادگان و رزمندگان می توانند از تسهیلات رفاهی دولت و سازمان های مربوطه بهره مند شوند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها