شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

کاسپینی‌ها به کمیسیون امنیت ملی نامه زدند

24 خرداد 1401
کاسپینی‌ها به کمیسیون امنیت ملی نامه زدند

جمعی از سرمایه گذاران موسسه مالی مجاز کاسپین و فعال درعرصه انتخابات ریاست جمهوری به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نامه زدند.
در این نامه ضمن اشاره به فرمایشات امام خامنه ای در اولین روز سال 1396 در زمینه لزوم امنیت سرمایه گذاری به سرنوشت نامعلوم بلوکه شدن سرمایه های مردم در موسسه مجاز کاسپین که مشکلات حاد معیشتی، اجتماعی و امنیتی مردم را به همراه داشته، اشاره شده است.
به نوشته تسنیم، همچنین سپرده گذاران کاسپین به تبعات سنگین و جبران ناپذیر این دست از اقدامات که موجب ایجاد اخلال در نظام اقتصادی و نیز کاهش اعتبار بین المللی در نظام پولی و بانکی می شود اشاره و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با لزوم تامین امنیت سرمایه گذاری برای مردم خواستار ورود کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به این معظل شده تا بانک مرکزی مکلف به اتخاذ تدبیر و جلب رضایت عمومی و احقاق حقوق مردم شود.


اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات