شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

واریز سهمیه سوخت آذر ۶۱۹ هزار خودروی حمل ونقل عمومی

24 خرداد 1401
واریز سهمیه سوخت آذر ۶۱۹ هزار خودروی حمل ونقل عمومی

به گزارش بانک اول از اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مرتضی ضامنی از واریز سهمیه اعتباری سوخت آذر ماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت آذر ماه ۶۱۹  هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی(زیر نظر شهرداری‌ها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهرهای بدون جایگاه CNG، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها و پیک موتوری واریز شد.
وی افزود: سهمیه آذر ماه ناوگان اعتباری بالغ بر یک هزار و یکصد و ۱۰ میلیارد ریال است که در ۳۰ دی ماه به حساب رانندگان واریز شده است.
ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار بیان داشت: اعتبار فوق در همه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌ شود و آنها صرفا در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.
وی ادامه داد: رانندگان جهت اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر «سماس» از  میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها