چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

جزئیات ثبت ‌نام رانندگان برای مسکن

24 خرداد 1401
جزئیات ثبت ‌نام رانندگان برای مسکن

به گزارش بانک اول داریوش امانی در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه تأمین مسکن رانندگان برون شهری که با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی میان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و کانون رانندگان کشور با شرکت عمران شهرهای جدید، سازمان ملی زمین و مسکن و معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به امضا رسید، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با امضای این تفاهم نامه یکی از آرزوهای رانندگان برون شهری منصه ظهور یافت، اظهار داشت:

شناسایی رانندگان مشمول دریافت این واحدهای مسکونی، پیش از این انجام شده بود و به دلیل آنکه سازمان راهداری، کارت هوشمند برای رانندگان صادر کمی کند، پیش از این از همه شرایط رانندگان برون شهری مطلع است.

بر اساس پایش‌های ملی صورت گرفته از میان ۶۳۸ هزار راننده برون شهری بار، مسافر و ترانزیت و همچنین بر اساس شرایط مندرج در طرح اقدام ملی مسکن، ۲۲۶ هزار راننده واجد شرایط شناخته شدند.

 

 

 

*** مراجعه رانندگان به تشکل‌های استانی

 

 قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایان با بیان اینکه در فاز اول با شرکت عمران شهرهای جدید تفاهم نامه ساخت ۵ هزار واحد، قطعی شده و از یک ماه آینده در چند استان عملیات اجرایی آنها شروع می‌شود، افزود:

رانندگان مشمول می‌توانند به تشکل‌های استانی خود مراجعه کنند؛ این تشکل‌ها، لیست متقاضیان را به سازمان راهداری ارائه می‌دهند و ما بعد از پایش اولیه، لیست را به معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی می‌دهیم.

 

 

اخبار مرتبط
سازمان ملی زمین و مسکن ۱۱۰ واحد مسکونی در جزیره ابوموسی می‌سازد که در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد. همچنین متقاضیان قادر به دریافت زمین رایگان در این جزیره هستند..
اوراق سلف مسکن که بهمن ماه سال گذشته باشگاه خبرنگاران جوان برای پیگیری بیشتر از آخرین روند آن به سراغ رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار مجید عشقی رفت و او پاسخ داد: اوراق سلف مسکن در هیات مدیره سازمان است و هنوز نهایی نشده؛ یک پیچیدگی‌هایی در خصوص اجرای آن وجود دارد که فعلا دست نگه داشتیم تا بررسی مجدد شود و بعید می‌دانم به پایان سال برسد.
نوروزی با بیان اینکه مشاوران مسکن در صورت تخلف از میزان سقف اجاره‌بها جریمه می‌شوند گفت: طبق قانون ساماندهی رسیدگی به تخلفات و نظارت دقیق بر روند فعالیت های مشاوران املاک از مهم ترین مصوبات این قانون است.
نائب‌رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در تهران در ماهی که گذشت ۸۱ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان بوده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها