چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

اپل وارد خرید و فروش بیت کوین می‌شود؟

24 خرداد 1401
اپل وارد خرید و فروش بیت کوین می‌شود؟

به گزارش بانک اول طبق تحقیقات این بانک سرمایه گذاری، اپل که از یک نرم افزار محبوب جهانی و اکوسیستم مطمئن برخوردار است، به دلیل آشنایی با قوانین مربوط به مشتری و سایر مقرراتی که مانع از فعالیتهای مجرمانه در سیستم این شرکت می شود و امنیت دارایی را بهبود می بخشد، می تواند با مشکلاتی که افراد در خرید رمزارزها با آن مواجهه می شوند مقابله کند.

اگر اپل که در حال حاضر یک اپلیکیشن والت (کیف) دارد، وارد این مسیر شود احتمالا آمریکا به پیشروی جهانی در داراییهای رمزارز تبدیل می شود و احتمال تعطیلی این صنعت توسط دولت کاهش پیدا می کند.

این گزارش همزمان با موج جدید صعود ارزش بیت کوین پس از افشای خرید 1.5 میلیارد دلار بیت کوین توسط شرکت خودروسازی تسلا منتشر شده است.

 اپل در خصوص رمزارزها با احتیاط حرکت کرده است. این شرکت کیفهای رمزارز را در سال 2014 در فروشگاه اپ استور ممنوع کرد  اما مدتی بعد این ممنوعیت را لغو کرد و اکنون با آنها موافقت کرده است. با این حال اپل استخراج رمزارزها در آیفون را ممنوع کرده و اجازه نمی دهد کارت اعتباری اپل برای خرید رمزارزها استفاده شود.

اخبار مرتبط
اکثر مردم به دنبال فرصت‌هایی برای سودآوری بالا هستند، اما باید بدانید که سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ارزان قرار نیست یک‌شبه شما را پولدار کند و نیز باید ریسک‌های این نوع سرمایه‌گذاری را هم در نظر بگیرید. انتخاب بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه‌گذاری، به زمان و شرایط بازار بستگی دارد و امکان دارد هر ماه این فرصت‌ها عوض شوند. در این مقاله، چند ارز دیجیتال ارزان را نام برده و دلایل و ریسک‌های سرمایه‌گذاری در چنین ارزهایی را بررسی می‌کنیم.
در این مناظره افراد سرشناسی نظیر آنتونی اسکاراموچی از شرکت اسکای‌بریج کپیتال (SkyBridge Capital)، پیتر شیف از منتقدان بیت کوین، اریک وورهیس مدیرعامل شیپ‌شیفت (ShapeShift) و نوریل روبینی استاد اقتصاد دانشگاه نیویورک به تبادل نظر پرداختند. موضوع اصلی بحث این بود که آیا بیت کوین می‌تواند با طلا به عنوان اصلی‌ترین ابزار ذخیره ارزش در دوره‌های تورم بالا رقابت کند یا خیر؟
بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، بایننس، بر اساس داده‌های آتی، زمان اوج بیت‌کوین در این صرافی را نشان داد.
این دارایی‌های دیجیتال بامزه، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان را به خود جلب کرده‌اند؛ بااین‌حال نوسانات قیمت آن‌ها در کنار ماهیتی میم‌محور همچنان موردبحث و مناقشه میان این افراد است. با همه این تفاسیر، جهش‌های قیمت این میم کوین‌ های انفجاری و جوامع پرجنب‌و‌جوش و دوآتیشه آن‌ها چیزی نیست که بتوان نادیده گرفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها