دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

تویوتا کمری GR و کمری مدلیستا ۲۰۲۱ معرفی شد

24 خرداد 1401
تویوتا کمری GR و کمری مدلیستا ۲۰۲۱ معرفی شد

به گزارش بانک اول جدیدترین نسل تویوتا کمری درمقایسه‌با ظاهر مدل‌های قبلی که بعضی اوقات بی‌ادعا و خسته‌کننده خوانده می‌شود، ظاهری کاملا واضح و تهاجمی به خود گرفته است. تویوتا به مشتریان خود در ژاپن این امکان را می‌دهد که سدان کمری را با استفاده از مجموعه‌های قطعات تهاجمی GR و اجزای شیک مدلیستا (Modellista) شخصی‌سازی کنند.

تویوتا کنری

 بدنه‌ی مدل GR بسیار شبیه به نمونه‌ی موجود در تویوتا کمری TRD در ایالات متحده‌ی آمریکا است. نزدیک‌ترین مقایسه‌ی بین آن‌ها در طراحی جلو خودرو است. GR با ادغام ورودی‌های هوای بزرگ‌تر در گوشه‌ها درمقایسه‌با TRD کمی تهاجمی‌تر به‌نظر می‌رسد. همچنین، این طرح از اسپلیتر اضافی در امتداد لبه‌ی پایینی بهره می‌برد.

رکاب‌های کناری زاویه‌دار پهلوهای پایین خودرو را تزیین می‌کنند. در قسمت پشت نیز، اسپویلری روی انتهای صندوق عقب قرار دارد. سپر عقب کمی اصلاح شده و در منطقه‌ی بین اگزوز از قطعات تزیینی استفاده می‌شود. قطعات GR مجموعه‌ای از رینگ‌های ۱۹ اینچی با الگوی پره‌های پیچیده به رنگ سیاه و لبه‌های جلاکاری‌شده را شامل می‌شود.

قیمت و مشخصات فنی تویوتا کمری AWD مدل ۲۰۲۰ اعلام شد

تویوتا کمری 2021 رونمایی شد

قطعات مدلیستا قصد دارند تویوتا کمری را به‌عنوان خودرویی لوکس‌تر جلوه دهند. در طرح جلو خودرو از نوارهای افقی بهره گرفته می‌شود که عرض خودرو و بخش‌های عمودی کرومی را در هر طرف برجسته می‌کند. همچنین، نوارهای فلزی براق در لبه‌های جانبی و اطراف پنجره و در قسمت دم خودرو وجود دارد. قطعات مدلیستا مجموعه‌ای از رینگ‌های ۱۹ اینچی با الگوی پره‌های زاویه‌دار را دربر می‌گیرد. ناگفته نماند طراحی رینگ‌های ۱۷ ​​اینچی با الگوی چرخشی نیز برای مشتریان وجود دارد.

در ایالات متحده، تویوتا به‌تازگی کمری را برای سال ۲۰۲۱ به‌روزرسانی کرد. تغییرات زیبایی‌شناسی کوچکی وجود دارد که باعث می‌شود این سدان کمی ظریف‌تر و زیباتر به‌نظر برسد. این شرکت برای برد طولانی‌تر حسگرهای سنجش و عملکرد بهتر در شرایط کم‌نور، مجموعه‌فناوری ایمنی را با ارتقای عناصری مانند دوربین و رادار بهبود بخشید و تیپ XSE را نیز برای کمری هیبرید اضافه کرد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها