چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

آخرین قیمت سکه، قیمت طلا و قیمت دلار امروز 1 اسفند

24 خرداد 1401
آخرین قیمت سکه، قیمت طلا و قیمت دلار امروز 1 اسفند

به گزارش بانک اول امروز (یکم اسفند 99) قیمت هر قطعه سکه تمام طرح  امام 11 میلیون و 920 هزار تومان، نیم سکه 6 میلیون و 650 هزار تومان، ربع سکه 4 میلیون و 200 هزار تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 500 هزارتومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به 1775 دلار  رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و 136 هزار و 600 تومان معامله می شود.

امروز (یکم اسفند 99)  قیمت هر دلار آمریکا در صرافی ملی مبلغ 25 هزار و170 تومان و هر اسکناس یورو به قیمت 30 هزار و 300 تومان است.

 

 

 

اخبار مرتبط
تمرکز سرمایه‌گذاران در حال حاضر به نتیجه اجلاس دو روزه فدرال رزرو معطوف شده که قرار است امروز منتشر شود. انتظار می‌رود بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را بدون تغییر نگه دارد. اما برخی پیش‌بینی می‌کنند جروم پاول رئیس فدرال رزرو با توجه به نرخ بالای تورم، سیاست‌های سختگیرانه‌ای را پیشنهاد دهد.
امروز قیمت طلا و سکه در بازار شیب نزولی را تجربه کرد
شایعه کیفیت پایین سکه می‌تواند تلاش گروهی از فعالان بازار سکه، به‌خصوص آن‌هایی باشد که کار و کاسبی‌شان کساد شده وگرنه سکه‌های عرضه شده در حراج مرکز مبادله ارز و طلای ایران، همگی توسط بانک مرکزی ضرب شده‌اند و استاندارد عیار ۹۰۰ را رعایت می‌کنند.
این حراج سکه از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله به آدرس market.ice.ir انجام خواهد شد. اطلاعات تکمیلی درباره این حراج در سایت مرکز مبادله ایران به آدرس www.ice.ir در دسترس قرار می گیرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها