چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

رکورد تاریخی بیت‌کوین ثبت شد

24 خرداد 1401
رکورد تاریخی بیت‌کوین ثبت شد

به گزارش بانک اول انتشار خبر سرمایه‌گذاری سنگین پسر منتقد سرسخت بیتکوین روی این ارز باعث شگفتی معامله گران شده است. پیتر شیف که یکی از فعالان مشهور تجارت طلا و بازار فارکس محسوب می‌شود از تبدیل کل سرمایه پسر خود اسپنسر به بیت کوین خبر داده است.

 شیف پیشتر گفته بود بیت‌کوین یک دارایی حبابی است و احتمالا پس از رسیدن به تراز ۱۰۰ هزار دلاری دچار ریزش سنگینی خواهد شد و قیمت آن حتی ممکن است تا هزار دلار هم کاهش پیدا کند.

همچنین براساس گزارش اسپوتنیک، بر اساس داده‌های معاملات، محبوب ترین ارز رمزنگاری شده، بیت کوین بار دیگر رکورد ارزش خود در معاملات را شکست و از مرز ۶۰ هزار دلار فراتر رفته است.

دربورسBinance که بزرگترین بورس ارز رمزنگاری شده از نظر حجم معاملات است، در ۱۴:۵۹ به وقت تهران، بیت کوین با رشد ۵٫۷۷ درصدی، به ۶۰۱۰۴ دلار رسید و بر اساس پورتال CoinMarketCap، که میانگین قیمت بیش از ۲۰ صرافی را محاسبه می‌کند، از ۱۵٫۰۳ به وقت تهران، بیت کوین با افزایش ۷٫۰۸ درصد ، به ۵۹۹۵۲ دلار رسید.

اخبار مرتبط
اکثر مردم به دنبال فرصت‌هایی برای سودآوری بالا هستند، اما باید بدانید که سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ارزان قرار نیست یک‌شبه شما را پولدار کند و نیز باید ریسک‌های این نوع سرمایه‌گذاری را هم در نظر بگیرید. انتخاب بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه‌گذاری، به زمان و شرایط بازار بستگی دارد و امکان دارد هر ماه این فرصت‌ها عوض شوند. در این مقاله، چند ارز دیجیتال ارزان را نام برده و دلایل و ریسک‌های سرمایه‌گذاری در چنین ارزهایی را بررسی می‌کنیم.
در این مناظره افراد سرشناسی نظیر آنتونی اسکاراموچی از شرکت اسکای‌بریج کپیتال (SkyBridge Capital)، پیتر شیف از منتقدان بیت کوین، اریک وورهیس مدیرعامل شیپ‌شیفت (ShapeShift) و نوریل روبینی استاد اقتصاد دانشگاه نیویورک به تبادل نظر پرداختند. موضوع اصلی بحث این بود که آیا بیت کوین می‌تواند با طلا به عنوان اصلی‌ترین ابزار ذخیره ارزش در دوره‌های تورم بالا رقابت کند یا خیر؟
بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، بایننس، بر اساس داده‌های آتی، زمان اوج بیت‌کوین در این صرافی را نشان داد.
این دارایی‌های دیجیتال بامزه، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان را به خود جلب کرده‌اند؛ بااین‌حال نوسانات قیمت آن‌ها در کنار ماهیتی میم‌محور همچنان موردبحث و مناقشه میان این افراد است. با همه این تفاسیر، جهش‌های قیمت این میم کوین‌ های انفجاری و جوامع پرجنب‌و‌جوش و دوآتیشه آن‌ها چیزی نیست که بتوان نادیده گرفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها