شنبه, 22 اردیبهشت 1403 2024,May

افت قابل توجه قیمت سکه

24 خرداد 1401
افت قابل توجه قیمت سکه

به گزارش بانک اول  ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به رقم ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه چهار میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان قیمت خورد

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۷۷ هزار تومان و هر مثقال طلا به چهار میلیون و ۶۶۸ هزار تومان رسید.

اونس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۷۳۴ دلار و ۸۳ سنت فروخته شد.

 

اخبار مرتبط
وی در پیش‌بینی از آینده بازار طلا و سکه نیز گفت: پیش‌بینی قیمت طلا سخت است اما تجربه نشان داده همین مسیر کنونی ادامه داشته باشد از طرف دیگر رخداد سیاسی خاصی در عرصه جهانی به وجود نیاید می‌توان قیمت ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان با اندکی کاهش یا افزایش را برای هر گرم طلا ببینیم.
سکه بهار آزادی طرح قدیم با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت روز کاری گذشته (پنجشنبه گذشته) ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان
قیمت سکه امامی نیمه فروردین ۱۴۰۳، از مرز ۴۰ میلیون تومان گذشت و پس از آنکه موفق شد رکورد تاریخی قیمت خود را تا ۴۵ میلیون و ۹۳۵ هزار تومان بهبود ببخشد، تا الان زیر ۴۰ میلیون معامله نشده است. خرید سکه تمام از حراج مرکز مبادله در این وضعیت گزینه مناسبی به نظر می‌رسد،

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها