جمعه, 21 اردیبهشت 1403 2024,May

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

24 خرداد 1401
 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

به گزارش بانک اول، امروز (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۰ میلیون تومان رسید، نیم سکه ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۲۱ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۹۹۴ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت دلار در بازار امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | دلار به کانال ۲۱ هزار تومانی برگشت

قیمت دلار در بازار امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | دلار به کانال ۲۱ هزار تومانی برگشت .نرخ دلار در صرافی‌های رسمی با قیمت ۲۱ هزار و ۹۸۱ تومان معامله می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس نرخ صرافی ملی ایران امروز (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) هر دلار آمریکا به قیمت ۲۱ هزار و ۹۸۱ تومان رسید و هر اسکناس یورو نیز به مبلغ ۲۶ هزار و ۴۵۰ تومان فروخته شده است./باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط
بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و افزایش قیمت سکه نسبت به روز گذشته است.
نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی، امروز چهارشنبه به ریاست آقای رئیسی برگزار شد و دو مصوبه به تصویب رسید. در این نشست با توجه به لزوم تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی، اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید مصوبه موافقت کردند.
همچنین ثبت موجودی اولیه در سامانه جامع تجارت مربوط به دارایی های شخصی یا سرمایه ای که جریان تولید و فروش قرار نگرفته، نمی شود.
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا ۱۸ عیار در جریان معاملات امروز است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها