دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

جزئیات وام بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد / ثبت نام از طریق سایت

24 خرداد 1401
 جزئیات وام بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد / ثبت نام از طریق سایت

به گزارش بانک اول، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: در سال ۹۸، ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای بازنشستگان پیش‌بینی شده بود که این رقم در سال ۹۹ افزایش پیدا کرد.

وی با اشاره به افزایش رقم تسهیلات بانکی به بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال گذشته تصریح کرد: این رقم در سال ۹۹ به دو هزار میلیارد تومان افزایش یافت که این رقم حاصل تعریف منابع جدید مالی سازمان بود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: تسهیلات بانکی به بازنشستگان با همکاری بانک رفاه به بازنشستگان پرداخت شده است همچنین امسال نیز رقم تسهیلات بانکی به بازنشستگان افزایش یافته است؛ این رقم در بودجه سازمان تأمین اجتماعی مبلغ ۲۶۰۰ میلیارد تومان تحت عنوان تسهیلات بانکی بازنشستگاه پیش‌بینی شده است که با توجه به ابلاغ بودجه به بانک عامل ابلاغ شده است.

وی گفت: بازنشستگان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری و از طریق سایت سازمان تأمین اجتماعی اقدام به ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات بانکی کنند که به‌صورت غیرحضوری و توسط کانون‌ها بازنشستگان انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره زمان پرداخت وام به بازنشستگان نیز گفت: طی دو، سه هفته آینده نخستین مرحله پس از ثبت‌نام به بازنشستگان پرداخت خواهد شد و طی ۶ مرحله قرار است تسهیلات بانکی به بازنشستگان پرداخت شود و بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر از این تسهیلات استفاده خواهند کرد./ تسنیم

اخبار مرتبط
برای کسب اطلاع بیشتر از شرایط دریافت وام فوری به سراغ سایت دیگری رفتم. اطلاعات ویژه‌ای در شرح شرایط نیامده بود و بیشتر شکل و شمایل تبلیغاتی داشت. برای مثال درباره نرخ بهره نوشته شده که این نرخ بسته به موسسه مالی، مبلغ وام و شرایط بازپرداخت متفاوت است. ضمن اینکه، وام فوری یک روزه بدون نیاز به ضامن ارائه می‌شود و در این بین ممکن است از چک، سفته یا دیگر انواع تضمین‌ها استفاده شود.
متقاضیان استفاده از این طرح می‌توانند نسبت به افتتاح حساب “سپرده کوتاه مدت شایان یک” اقدام نموده و بر اساس معدل حساب ۲ تا ۶ ماهه خود از این تسهیلات با دوره بازپرداخت از ۱ تا ۳ سال با نرخ های سود ۱۴، ۱۸ و ۲۳ درصد بهره مند شوند.
وام مسکن ایثارگران، وامی است که به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود. از شرایط اصلی این وام، ایثارگر بودن متقاضی است، همچنین مبلغ این وام باتوجه به شهر محل زندگی متقاضی بین ۳۰۰ میلیون تا ۶۰۰ میلیون تومان می‌باشد.
افرادی که شرایط دریافت وام 200 میلیون یا 5 میلیارد تومانی طرح پذیرنده بانک ملی را دارند باید جواز و پروانه کسب را به یکی از شعب این مجموعه ارائه بدهند. در صورتی که فردی این وام را در قالب قرارداد قرض الحسنه دریافت کند، آن را با کارمزد چهار درصدی می‌گیرند. اما اگر این وام در قالب قرارداد مرابحه اعطا شود، سود آن 23 درصد خواهد بود. سقف مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات به 36 ماه می‌رسد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سید باز نشسته تامین اجتماعی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

فقط سر کار هستیم نه سایتی هست نه برنامه‌های باز می شود که ثبت نام انجام شود .... بازنشستگان چون بیکارند فعلا با این مسئله وام یک چند روزی مشغولند حوصله شأن سر نرود

شاهد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام لطفا در مورد مبلغ وام قرض الحسنه 1400 و نحوه ثبت نام راهنمایی کنید و در سایت تامین اجتماعی جایی برای ثبت نام نیست

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها