ﺳﻪشنبه, 18 اردیبهشت 1403 2024,May

آغاز ثبت‌نام مجدد مسکن ملی از ۱۷خرداد ماه

24 خرداد 1401
آغاز ثبت‌نام مجدد مسکن ملی از ۱۷خرداد ماه

به گزارش بانک اول محمود محمودزاده افزود: زمین احداث مسکن ملی در ۲۳۰ هزار شهر تامین شده است و از هفته آینده مرحله مجدد ثبت‌نام در شهرهایی که زمین برای آن ها تامین شده آغاز خواهد شد.

محمودزاده اضافه کرد: با مصوبه دولت تسهیلات اختصاص یافته به مسکن ملی از ۱۰۰ به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است و تولید مستمر مسکن در دستور کار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی احداث ۵۳۰ هزار واحد مسکن ملی در کشور آغاز شده است از افتتاح مرحله دوم مسکن ملی تا پایان خرداد خبر داد.

مرحله نخست افتتاح‌های طرح اقدام ملی مسکن آبان‌ماه سال گذشته انجام شده بود.

 پیشتر معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از بهره برداری افزون بر ۳۵ هزار واحد مسکن مهر و طرح اقدام ملی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در حال حاضر زمین مورد نیاز برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در ۲۳۰ شهر کشور تامین شده است.

اخبار مرتبط
بررسی توزیع تعداد واحدهای مسکونی معامله شده در شهر تهران به تفکیک عمر بنا در فروردین‌ماه سال 1403 حاکی از آن است که از مجموع 1508 واحد مسکونی معامله شده، واحدهای تا 5 سال ساخت با سه
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید درباره آخرین وضعیت شناسایی خانه‌های خالی در شهرهای جدید گفت: تاکنون بالغ بر ۳۰ هزار واحد مسکونی خالی در شهرهای جدید شناسایی شده است که به تمام مالکان آنها جهت تعیین تکلیف و معرفی ساکن، اخطار داده شده است. محتکران بدانند شهرهای جدید دیگر بهشت آنها نخواهد بود.
مهرداد بذرپاش با بیان این‌که مهم‌ترین مولدسازی تاریخ حوزه مسکن در حال روی دادن است، اظهار کرد: ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در حال ساخت است که برای این پروژه‌ها یک ریال متقاضی واریز نکرده و هیچ وام بانکی ندارند. هیچ ریالی در بودجه به این پروژه‌ها تخصیص داده نشده اما تمامی آنها به پایان رسیده است.
متقاضی مسکن ملی در اصل امتیازی ندارد و از نظر قانونی مالک چیزی نیست که بتواند آن را به دیگران فروخته یا واگذار کند. پس فریب مشاوران املاک به‌ظاهر خیرخواه را نخورید

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها