جمعه, 21 اردیبهشت 1403 2024,May

با قابلیت جدید واتساپ حافظه تلفن‌ شما هرگز پر نمی شود

24 خرداد 1401
 با قابلیت جدید واتساپ حافظه تلفن‌ شما هرگز پر نمی شود

به گزارش بانک اول، واتساپ قابلیت های جدیدی مانند حالت ناپدید شدن را برای استفاده بهتر کاربران به این پلتفرم اضافه می کند.

 

پیامرسان محبوب واتساپ، یکی از شبکه‌های اجتماعی است که در کاربران بسیاری در سراسر جهان از این پلتفرم استفاده می‌کنند. از قابلیت‌هایی که باعث شده واتساپ به یکی از پر کاربرترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شود، ویژگی تماس صوتی و تصویری است که کاربران خصوصا در شرایط کرونایی و قرنطینه توانستند از آن استفاده کنند.

 

قابلیت جدید واتساپ

واتساپ تاکنون قابلیت‌های بسیاری را به این پلتفرم اضافه کرده تا کاربران تجربه بهتری در استفاده از آن و ارسال و دریافت پیام داشته باشند. این شبکه اجتماعی به تازگی قابلیت جدیدی را اضافه کرده که واتساپ را به اینستاگرام شبیه می‌کند.

تاکنون محتوایی که در واتساپ ارسال و دریافت می‌شد در حافظه گوشی ذخیره می‌شد و فضایی را اشغال می‌کرد، با این ویژگی جدید حافظه تلفن‌ها با تصاویر دریافت شده از طریق واتساپ پر نمی‌شود، زیرا برنامه ویژگی مشاهده یکبار تصاویر و ویدئو‌ها را دریافت کرده است. به گفته WABetaInfo، ویژگی جدید به فرستنده امکان می‌دهد محتوا‌هایی را که گیرندگان فقط یک بار می‌توانند مشاهده کنند، مستقیماً به Instagram ارسال کند.

برای کاربران اندروید و آیفون

بر ین اساس ویژگی جدید به کاربر اجازه می‌دهد بررسی کند که آیا گیرنده پیام تصویر را دیده یا خیر. این سایت اضافه کرد که این ویژگی برای تلفن‌های با سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس خواهد بود. این ویژگی هنوز در مراحل اولیه است و ممکن است تا زمان موفقیت آمیز بودن در دسترس همه کاربران نباشد، زیرا این تجربه شامل تعداد محدودی کاربر است که می‌توانند از آن استفاده کرده و پیشنهادات خود را ارائه دهند.

 

در صورت موفقیت آمیز بودن نسخه بتا، این ویژگی در اختیار تمامی کاربران واتساپ قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از هدیه ۴۰۰ هزار تومانی خرید کتاب برای این افراد خبر دارد
ﺻﺎﺣﺒﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﻟﻮحﻫﺎ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺴﺘﻨﺪ ﺩﺭ ﺍﯾﺴﺘﮕﺎﻩﻫﺎﯼ ﺑﯿﻦ ﺭﺍﻫﯽ، ﺁﻥﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﺎﻣﻮﺭﺍﻥ ﺣﮑﻮﻣﺘﯽ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﻫﻨﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﻭ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﺍﻗﺎﻣﺖ ﮔﺎﻩﻫﺎﯼ ﻭﯾﮋﻩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. ﻧﻤﻮﻧﻪﻫﺎﯼ ﺑﺴﻴﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻟﻮﺡﻫﺎ ﺩﺭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺷﺮﻕ ﺷﻨﺎﺳﯽ ﺷﯿﮑﺎﮔﻮ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭﯼ می‌شدﻧﺪ، ﺍﯾﻦ ﻟﻮﺡ ﻭ ۳۰۰ ﻟﻮﺡ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺩﺳﺖ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۸۳ ﺑﻪ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﺎﺯﮔﺮﺩﺍﻧﺪﻩ ﺷﺪﻧﺪ.
در شرایطی که بحث درباره مالیات بالا گرفته، سخنگوی سازمان امور مالیاتی توضیحاتی درباره شیوه مالیات‌ستانی دولت از افراد و مشاغل ارائه داده تا ابهامات مطرح‌شده تا حدودی رفع شوند
وزیر نفت در ادامه گفت: اگر بخواهیم یک پالایشگاه ۱۰۰ هزار بشکه‌ای احداث کنیم، حداقل سه تا چهار سال زمان می‌برد و حداقل سه تا چهار میلیارد دلار بار مالی دارد تا بتواند ۸ تا ۱۰ میلیون لیتر در روز بنزین تولید می‌کند. این یعنی ما باید سالی چهار پالایشگاه احداث کنیم که این میزان از مصرف را در مواقع اضطرار و این میزان مصرف، شرایط را کنترل کنیم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها