ﺳﻪشنبه, 1 خرداد 1403 2024,May

وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک ملت با کارمزد 4 درصد به همه اقشار جامعه در طرح نیک وام

21 اردیبهشت 1403
وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک ملت با کارمزد 4 درصد به همه اقشار جامعه در طرح نیک وام

به گزارش بانک اول بانک ملت با معرفی طرح جدید تسهیلاتی با نام نیک وام نسبت به پرداخت وام قرض الحسنه تا سقف 300/000/000 تومان به همه اقشار جامعه با کارمزد 4 درصد و اقساط تا حداکثر 36 ماه اقدام می کند.

در این طرح متقاضیان باید نسبت به افتتاح حساب مخصوص قرض الحسنه نیک و وازیز وجوه جهت کسب امتیاز به این حساب  اقدام نمایند. بدیهی است سایر حسابهای قرض الحسنه قبلی مشتریان مشمول این طرح نمی گردد .

البته حساب قرض الحسنه نیک در قرعه کشی بانک ملت که امسال برگزار می گردد شرکت داده می شود.

جدول شرایط طرح تسهیلاتی نیک وام بانک ملت :

مبلغ و شرایط طرح تسهیلاتی نیک وام بانک ملت :

حداقل مبلغ وام در طرح نیک وام بانک ملت 30 میلیون تومان و حداکثر 300 میلیون تومان است.

حداقل زمان مورد انتظار جهت کسب امتیاز و دریافت تسهیلات 4 ماه و حداکثر 12 ماه می باشد.

بر اسال جدول فوق به طور مثال اگر شخصی 100 میلیون تومان در حساب قرض الحسنه نیک پس انداز کند بعد از 4 ماه می تواند 110 میلیون تومان وام قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد و بزپرداخت 12 قسط دریافت نماید.

اگر همین شخص قصد داشته باشد بعد از 12 ماه با بازپرداخت 24 ماهه وام دریافت نماید می تواند 160 میلیون تومان تسهیلات دریافت کند.

امتیاز این وام قابل انتقال به اقارب درجه یک شامل : پدر ٬ مادر ٬ همسر ٬ برادر و خواهر و فرزندان است.

علاوه بر اشخاص حقیقی َ اشخاص حقوقی و شرکت ها نیز در صورتی که حقوق پرسنل خود را از طریق بانک ملت پرداخت می کنند می توانند امتیاز وام نیک را به پرسنل تحت بیمه خود واگذار کنند.

نکته1 : وام گیرنده و شخص دریافت کننده امتیاز وام نباید دارای رتبه اعتباری D و Eباشد.

نکته2: وام گیرنده و ضامنین نباید دارای چک برگشتی و یا تسهیلات معوق در شبکه بانکی کشور باشند./ بانک اول

اخبار مرتبط
برای کسب اطلاع بیشتر از شرایط دریافت وام فوری به سراغ سایت دیگری رفتم. اطلاعات ویژه‌ای در شرح شرایط نیامده بود و بیشتر شکل و شمایل تبلیغاتی داشت. برای مثال درباره نرخ بهره نوشته شده که این نرخ بسته به موسسه مالی، مبلغ وام و شرایط بازپرداخت متفاوت است. ضمن اینکه، وام فوری یک روزه بدون نیاز به ضامن ارائه می‌شود و در این بین ممکن است از چک، سفته یا دیگر انواع تضمین‌ها استفاده شود.
متقاضیان استفاده از این طرح می‌توانند نسبت به افتتاح حساب “سپرده کوتاه مدت شایان یک” اقدام نموده و بر اساس معدل حساب ۲ تا ۶ ماهه خود از این تسهیلات با دوره بازپرداخت از ۱ تا ۳ سال با نرخ های سود ۱۴، ۱۸ و ۲۳ درصد بهره مند شوند.
وام مسکن ایثارگران، وامی است که به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود. از شرایط اصلی این وام، ایثارگر بودن متقاضی است، همچنین مبلغ این وام باتوجه به شهر محل زندگی متقاضی بین ۳۰۰ میلیون تا ۶۰۰ میلیون تومان می‌باشد.
افرادی که شرایط دریافت وام 200 میلیون یا 5 میلیارد تومانی طرح پذیرنده بانک ملی را دارند باید جواز و پروانه کسب را به یکی از شعب این مجموعه ارائه بدهند. در صورتی که فردی این وام را در قالب قرارداد قرض الحسنه دریافت کند، آن را با کارمزد چهار درصدی می‌گیرند. اما اگر این وام در قالب قرارداد مرابحه اعطا شود، سود آن 23 درصد خواهد بود. سقف مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات به 36 ماه می‌رسد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها