چهارشنبه, 2 آبان 1403 2024,October

قیمت انواع سکه و طلا در بازارهای روز ‌چهارشنبه +جدول

24 خرداد 1401
قیمت انواع سکه و طلا در بازارهای روز ‌چهارشنبه +جدول

به گزارش بانک اول در معاملات روز ‌چهارشنبه نهم تیر، قیمت سکه در نیمه روز 10 میلیون و 780 هزار تومان ثبت شد که نسبت به قیمت بسته شده روز ‌سه‌شنبه 10 هزار تومان کاهش داشته است.

امروز قیمت نیم سکه با کاهش 20 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت 5 میلیون و 780 هزار تومان معامله شد. قیمت ربع سکه نیز نسبت به روز گذشته 15 هزار تومان کاهش یافت و به قیمت 3 میلیون و 738 هزار تومان مبادله شد.

قیمت سکه گرمی نیز 2 میلیون و 300 هزار تومان است که نسبت به روز سه‌شنبه 10 هزار تومان کاهش داشته است.

همچنین امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نیز با کاهش 500 تومانی نسبت به دیروز به قیمت یک میلیون و 69 هزار و 100 تومان مبادله شد.

قیمت ارز بازارها

 

اخبار مرتبط
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت‌ طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
با تصمیم بانک مرکزی از هفته جاری، روزهای حراج هفتگی سکه به سه روز افزایش یافت و زین پس حراج های سکه در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در مرکز مبادله برگزار خواهد شد. برهمین اساس نیز بیست و پنجمین جلسه حراج سکه طلا امروز چهارشنبه مورخ ۲ آبان ماه ۱۴۰۳، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه با اشاره به حباب حدود یازده میلیون تومانی قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی، گفت: فروکش کردن تنش‌های منطقه می‌تواند تا حدودی قیمت طلا و سکه را کاهش دهد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه با اشاره به دلایل افزایش قیمت طلا، عنوان کرد: بالا رفتن قیمت جهانی طلا از مهمترین این عوامل است. بالا رفتن قیمت جهانی طلا نیز متاثر از چند موضوع است که یک مورد آن تنش‌های منطقه و دیگری کاهش ذخایر طلا در دنیاست.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها