پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

یک توصیه به فعالان بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین‌هایتان رانفروشید

24 خرداد 1401
 یک توصیه به فعالان بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین‌هایتان رانفروشید

به گزارش بانک اول «اگر بیت‌کوین دارید بهتر است مشت خود را محکم کنید و این ارز را در بلندمدت نگه دارید.» این پیامی است که تحلیلگران بار‌ها و بار‌ها در چند هفته اخیر بر آن تاکید کردند. هولدر‌های بزرگ بیت‌کوین مانند مایکل سایلور، مدیر میکرواستراتژی بار‌ها از هرکاهش نرخ بیت‌کوین برای خرید بیشتر این ارز استفاده کرده است.

یک هفته پیش وقتی بیت‌کوین تا ۳۱ هزار دلار سقوط کرد سیلور فرصت دیگری برای اضافه کردن بیت‌کوین به سبد دارایی خود پیدا کرد. با این حال مایکل سیلور در مصاحبه خود را بنجامین کاون در مورد با بیت‌کوین گفت: «بیت‌کوین از لحاظ فنی نسبت به سایر دارایی‌ها برتر است. بیت‌کوین از طلا، املاک و مستغلات، اوراق قرضه، پول نقد، مشتقات و کالا کارایی بیشتری دارد. بیت‌کوین راه حلی برای چالش‌های جدید قرن ۲۱ و امنیت اقتصادی در این قرن است.»

سیلور بیت‌کوین را با یک شرکت فناوری بزرک مقایسه کرد و گفت: «بیت‌کوین همه فناوری‌های بزرگ را دارد، اما یک شرکت نیست و خطر شکست محصول را ندارد. بیت‌کوین پول جهانی است و هدف کسب سود نیست، این راهی است که شما باید دیر یا زود طی کنید. اگر می‌خواهید ثروتمند شوید داشتن یک دارایی با کیفیت بالا مانند بیت‌کوین یک استراتژی تجاری است.»

نرخ بازگشت سرمایه در سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین حدود ۲۶۰ درصد بیشتر از غول‌های فناوری مانند اپل است.

پس از به وجود آمدن ترس در بازار رمزارز‌ها با شروع مخالفت‌های دولت چین بیت‌کوین ریزش کرد و مایکل سیلور هم از فرصت استفاده کرد و بر دارایی بیت‌کوین خود افزود.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها