ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش‌ بینی قیمت طلا در آخرین هفته تیر

24 خرداد 1401
پیش‌ بینی قیمت طلا در آخرین هفته تیر

به گزارش بانک اول فعالان بازار طلا می‌گویند که بازار نقره و مس رونق گرفته و خرید طلا در بازار به شدت کاهش داشته است. آنها به کاهش قدرت خرید مردم در بازار طلا اشاره می‌کنند و می‌گویند گرفتاری‌های معیشتی آن قدر زیاد شده که برخی خانواده‌ها سرویس نقره یا بدلیجات را جایگزین سرویس طلا کرده‌اند.

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا هم با تایید این موضوع گفت: تعداد زیادی از عروس‌های ایرانی سرویس نقره را به جای سرویس عروسی می‌خرند.

 

نادر بذرافشان ادامه داد: افزایش تقاضا برای خرید نقره و بدلیجات باعث شده که بازار طلا به طور چشمگیری راکد شود و البته نوسان مدام قیمت‌ها بسیاری از مردم را هم از معاملات طلا ترسانده است و به همین دلیل دیگر طلا نمی‌خرند.

او درباره پیش‌بینی خود از وضعیت بازار طلا هم گفت: با توجه به کاهش نسبی قیمت دلار و آزاد شدن پول‌ها بلوکه شده ایران از چند کشور به نظر می‌رسد هفته آینده قیمت طلا روند کاهشی داشته باشد.

اخبار مرتبط
هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران در مقایسه با روز گذشته ۵ هزار تومان کاهش قیمت داشت و به سه میلیون و ۳۴۵ هزار تومان رسید. بهای هر اونس طلا امروز در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۴۷ دلار رسید که نسبت به آخرین روز کاری گذشته هفته میلادی (جمعه) ۱۳ دلار افت را تجربه کرده است.
وزارت صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه‌ای اعلام کرد که ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت صرفا شامل وارادات، صادرات و تولیدکنندگان طلا از معادن می‌شود.
با توجه به تغییرات و نوسان قیمت دلار و حرکت آن به سمت کانال ۵۹ هزار تومان و بازگشت به نرخ ۶۰ هزار تومان، در حال مقاومت در کانال ۶۰ هزار تومان است.
امروز قیمت دلار ثبات را تجربه کرده است، قیمت سکه امامی هم پایین آم

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها