دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

مستمری مدد جویان بهزیستی پرداخت شد؟

24 خرداد 1401
مستمری مدد جویان بهزیستی پرداخت شد؟

به گزارش بانک اول قرار بود مستمری مددجویان بهزیستی ۳۱ تیرماه واریز شود. اما حالا برخی می‌گویند مستمری ماهانه بهزیستی به حسابشان واریز شده و برخی دیگر می‌گویند این ماه هم واریز‌ی‌های تاخیر داشته و هنوز چیزی دریافت نکرده‌اند.

این وعده‌ای است که رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده و گفته بود با دو عیدی مطرح شده برای معلولان و مددجویان بهزیستی موافقت شده است.

اما حالا برخی از مددجویان بهزیستی می‌گویند نه مستمری ماهانه آنها واریز شده و نه عیدی‌ای که دولت وعده داده بود. اما برخی دیگر می‌گویند شب گذشته مستمری ماهانه را دریافت کرده‌اند. به عبارتی گویا واریزی‌ها از اول مرداد ماه آغاز شده است. اگرچه هنوز هم بسیاری می‌گویند پولی به حساب آنها نیامده است.رکنا هم در گزارشی اعلام کرده که براساس خبری که در کانال تلگرامی ناشنوایان منتشر شده، مستمری مددجویان بهزیستی در تیرماه ۱۴۰۰ به حساب آنها واریز شده است

اخبار مرتبط
مشی رئیس‌جمهور این بود که یک روز هم کار مردم روی زمین نماند؛ لذا تصمیم دولت بر این شد که تعطیلی نداشته باشیم.
جوکار در ادامه افزود: از سوی دیگر در سیستم مالیاتی باید نظام تشویق و تنبیه وجود داشته باشد و مودیانی که در مناطق محروم فعالیت اقتصادی دارند مشمول معافیت‌های مالیاتی جذابی شوند تا سرمایه‌ها به مناطق محروم سوق داده شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از این پیام تصریح کردند: با اندوه و تاسف فراوان خبر تلخِ درگذشتِ شهادت گونه‌ی عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا علیه السلام جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان رضوان الله علیهم را دریافت کردم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها