دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

جوابیه موسسه اعتباری کاسپین: دارایی کشف شده برای فرشتگان است برای ما نیست

24 خرداد 1401
جوابیه موسسه اعتباری کاسپین: دارایی کشف شده برای فرشتگان است برای ما نیست

به گزارش بانک اول  در پی انتشار خبری مبنی بر کشف دارایی های جدید موسسه اعتباری کاسپین از سوی رحیم زارع سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، اداره روابط عمومی این موسسه اعلام کرد؛ موسسه اعتباری کاسپین از سوی بانک مرکزی مسئول ساماندهی و تعیین تکلیف مشکلات سپرده گذاران تعاونی های منحله ۸ گانه شده است و اموال مکشوفه به ادعای ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به این موسسه اعتباری تعلق نداشته و این اموال مربوط به تعاونی منحله فرشتگان است.

همچنین لازم به توجه است که رسیدگی به اموال مکشوفه در حوزه اختیارات بانک مرکزی و دستگاه های نظارتی کشور است و موسسه اعتباری کاسپین در زمینه تعیین تکلیف این اموال اختیاری نداشته و تنها بر اساس دستورالعمل های تعیین شده از سوی بانک مرکزی اقدام می نماید.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
حسلب مشترک حساب مشترک
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کاسپین از عمت اومدی بیرون یا از دل فرشتگان ؟حالا مال فرشتگان خوب پس دردتون چی حسابهای مشترک بدین

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات