چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

برندگان مسابقه طراحی خودرو مفهومی MVM معرفی شدند

24 خرداد 1401
برندگان مسابقه طراحی خودرو مفهومی MVM معرفی شدند

به گزارش بانک اول شرکت مدیران‌خودرو در تاریخ ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ برندگان مسابقه طراحی خودرو مفهومی خود را با انتشار یک ویدیو در اکانت رسمی اینستاگرام آن شرکت معرفی نمود.

 

شرکت مدیران‌خودرو در تاریخ ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ برندگان مسابقه طراحی خودرو مفهومی خود را با انتشار یک ویدیو در اکانت رسمی اینستاگرام آن شرکت معرفی نمود. مسابقه‌ای که در ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۹   با شعار آینده را ترسیم کن آغاز و در ۲۱ دی ماه ۱۳۹۹ به پایان رسید و در طول برگزاری آن ۴۰۰ اثر در لندینگ پیج آن بارگذاری گردید.

بعد از معرفی کمپین، صاحبان ۱۰ اثر برتر به پرزنت آثار خود پرداختند. در مرحله بعد اعضای  هیئت داروان که جمعی از متخصصان طراحی خودرو ساکن در داخل یا خارج از کشور بودند به بیان نظرات خود در مورد سطح برگزاری مسابقه و کیفیت آثار پرداختند. آنان ضمن رضایت از کیفیت آثار ارسالی اعلام نمودند با تداوم روند برگزاری این مسابقات در آینده امکان ارتقاء سطح برگزاری مسابقه نیز دست یافتنی خواهد بود.

ناصحی، سرپرست بازاریابی شرکت مدیران‌خودرو با اعلام هدف برگزاری این مسابقه که: ایجاد حس رقابت سالم در میان علاقه‌مندان و متخصصان صنعت خودرو در دوره تحریم و اثبات اینکه تجربه، تخصص و مهارت متخصصان ایرانی با تحریم، مرز و جغرافیا  محدود نشده بلکه همواره در حال پیشرفت می‌باشد عنوان نمود شرکت مدیران خودرو بسیار علاقه‌مند به برگزاری جشن رسمی، فیزیکال با حضور صاحبان ۱۰ اثر برتر را داشت که به خاطر محدودیت‌های کرونایی امکان‌پذیر نشد. در انتها سه نفر برتر این مسابقه به ترتیب زیر معرفی شدند:

۱-آقایان: حمید گلستانی فر و مرتضی آلاد

۲-آقایان: مهدی نوروز زاده و مهدی مسجدی

۳- آقای سید احسان سید احمد

برندگان محترم جهت اخذ جوایز مسابقه منتظر تماس شرکت مدیران‌خودرو در روزهای آتی باشند./تجارت نیوز

اخبار مرتبط
سقوط ۶۰۰، ۷۰۰ میلیونی قیمت مدل‌های وارداتی تنها تاثیر سقوط دلار در بازار خودرو نیست و نسبت به اوایل اردیبهشت شاهد افت ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیونی ارزش یکسری از خودرو‌های داخلی هستیم
ایران خودرویی ها سه محصول را به عنوان دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک به متقاضیان پیشنهاد دادند.
گروه خودروسازی سایپا، در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرده است سه مدل خودرویی که قرار بود فردا چهارشنبه عرضه شود از لیست عرضه حذف شده و ثبت‌نام این خودروهای تجاری به زمانی دیگر موکول شده است.
براساس اطلاعیه جدید، شرایط طرح فروش اردیبهشت ماه سال 1403 کامیون‌ 1929 آمیکو از امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ ماه 1403 آغاز خواهد شد. براساس این اطلاعیه کامیون تک ۱۹۲۹ بدون اتاق بار با قیمت ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۳۰ روزه و کامیون تک ۱۹۲۹ با کاربری(باری چوبی با روکش فلزی) با قیمت ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۴۵ روزه با مدل ۱۴۰۲ به فروش خواهد رسید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها