جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

چرا قیمت طلا از دیروز روند افزایشی پیدا کرده است ؟

24 خرداد 1401
چرا قیمت طلا از دیروز روند افزایشی پیدا کرده است ؟

به گزارش بانک اول عبدالرحمن ذهبی‌زاده  درباره آخرین وضعیت بازار طلا اظهار کرد: قیمت طلا از روز گذشته تاکنون به دلیل افزایش انس جهانی طلا و قیمت دلار، روند افزایشی به خود گرفته است. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و تمام سکه به ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه امکان ادامه‌دار بودن روند افزایش قیمت طلا وجود دارد، افزود: تا زمانی که قیمت دلار و انس جهانی طلا کاهش نیابد، قیمت طلا در بازار کاهش نخواهد یافت. در حال حاضر نیز بازار طلا هیچ سر و سامانی ندارد.

رئیس اتحادیه طلا، نقره و جواهرفروشان اهواز گفت: منتظر هستیم تا دولت جدید جلوی افزایش بی‌رویه قیمت دلار را بگیرد. هرچند در بازار طلا خریدار وجود دارد اما این بازار، رونق چندانی ندارد.

ایسنا

اخبار مرتبط
چند روز پیش خبر رسید که بالاخره با کوتاه آمدن نسبی دولت، طلافروش‌ها کمی راضی شده‌اند و احتمالا دعوای بزرگ دولت و این صنف بر سر ثبت موجودی طلای آنها فروکش کرده است اما هنوز هم هر خبری که مربوط به ماجرای طلا باشد، می‌تواند توجه‌ها را جلب کند، مانند خبری که دیروز درباره میزان مالیاتی که خریداران طلا باید بپردازند.
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است. هر اونس طلا، امروز به ۲,۳۸۸ (دو هزار و سیصد و هشتاد و هشت) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۶ درصدی داشته است.
در خصوص ثبت موجودی مقررشد صرفاً سه گروه به شرح زیر اقدام کنند: • تولیدکننده طلا از معدن و تولید کننده شمش طلا نسبت به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت اقدام می‌کنند. • واردکننده و صادرکننده کالاهای مشمول نسبت به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت اقدام می‌کنند. ۲. مقررشد در خصوص خرید، فروش و حمل کالاهای مشمول، همه فعالین اقتصادی این حوزه فعالیت به صورت
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها