جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

آخرین وضعیت بازار طلا و سکه 19 شهریور/پیش بینی قیمت طلا و سکه در هفته آینده

24 خرداد 1401
 آخرین وضعیت بازار طلا و سکه 19 شهریور/پیش بینی قیمت طلا و سکه در هفته آینده

به گزارش بانک اول محمد کشتی آرای در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت : در حال حاضر اونس جهانی 1803 دلار می باشد که نسبت به شنبه هفته گذشته 25 دلار کاهش یافته است و در مقابل قیمت دلار در طول هفته 640 تومان افزایش داشته است علیرغم اینکه این دو عامل همدیگر را پوشش دادند اما در مجموع افزایش قیمت طلا و سکه را رقم زد.

وی خاطر نشان ساخت به دلیل رکود و کاهش شدید داد و ستدها قیمت سکه طرح قدیم و طرح جدید و قیمت طلا با افزایش روبه رو شد در حالیکه قیمت ربع سکه و نیم سکه و سکه های گرمی در حال تخلیه حباب هستند و قیمت آنها تغییری نکرد.

 

وی حباب سکه را در حال حاضر 570 هزار تومان اعلام کرد و بیان کرد به طور متوسط حباب سکه با 30 هزار تومان کاهش هفتگی روبه رو شد.

کشتی آرای پیش بینی کرد: قیمت طلا و سکه برای هفته آینده اگر همین روند ادامه داشته باشد قیمتها در همین وضعیت و با نوسان جزیی داد و ستد خواهد شد.

 

قیمت طلا و سکه 19 شهریور 1400 و تغییرات هفتگی

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:قیمت سکه طرح قدیم با 150 هزار تومان افزایش امروز به 11میلیون و 650 هزار تومان رسید.

قیمت سکه طرح جدید با 110هزار تومان افزایش به 12میلیون و 160 هزار تومان رسید.

نیم سکه بدون تغییر به 6 میلیون 150 هزار تومان رسید.

همچنین ربع سکه بدون تغییر هفتگی به 3 میلیون 750 هزار تومان رسید.

سکه های یک گرمی بانک مرکزی بدون تغییر 2300000هزار تومان در آخرین معاملات داد و ستد شد.

 

قیمت یک گرم طلای 18 عیار هم با 15 هزار تومان افزایش به 1میلیون و 180 هزار تومان تغییر یافت.

 

وی هر مثقال طلای آبشده با 65 هزار تومان افزایش پنج میلیون و 111 هزار تومان اعلام کرد.

اخبار مرتبط
چند روز پیش خبر رسید که بالاخره با کوتاه آمدن نسبی دولت، طلافروش‌ها کمی راضی شده‌اند و احتمالا دعوای بزرگ دولت و این صنف بر سر ثبت موجودی طلای آنها فروکش کرده است اما هنوز هم هر خبری که مربوط به ماجرای طلا باشد، می‌تواند توجه‌ها را جلب کند، مانند خبری که دیروز درباره میزان مالیاتی که خریداران طلا باید بپردازند.
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است. هر اونس طلا، امروز به ۲,۳۸۸ (دو هزار و سیصد و هشتاد و هشت) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۶ درصدی داشته است.
در خصوص ثبت موجودی مقررشد صرفاً سه گروه به شرح زیر اقدام کنند: • تولیدکننده طلا از معدن و تولید کننده شمش طلا نسبت به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت اقدام می‌کنند. • واردکننده و صادرکننده کالاهای مشمول نسبت به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت اقدام می‌کنند. ۲. مقررشد در خصوص خرید، فروش و حمل کالاهای مشمول، همه فعالین اقتصادی این حوزه فعالیت به صورت
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها