شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور به تعویق افتاد

24 خرداد 1401
زمان اعلام نتایج نهایی کنکور به تعویق افتاد

به گزارش بانک اول سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‌ای درخصوص زمان اعلام نتایج نهایی ازمون سراسری سال ۱۴۰۰ اعلام کرد: باتوجه به شرایط فراگیر کرونا در کشور و تعطیلی چندروزه مصوب ستاد ملی کرونا در اوائل شهریور ماه، و ایجاد محدودیت برای تردد بین شهر‌ها و استان‌ها برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی و انجام مصاحبه برای متقاضیان رشته‌های دارای شرایط خاص شامل (دانشگاه‌های شهید مطهری، شاهد، علوم قضایی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، علوم‌پزشکی بقیه‌الله (عج)، علوم پزشکی ارتش، رشته دکتری پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران، رشته مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه‌طباطبائیی، دانشکده غیرانتفاعی رفاه، غیر انتفاعی امام رضا (ع) - مشهد، دانشگاه جامع امام حسین (ع)، رشته‌های تحصیلی کاردانی و کارشناسی فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی دانشگاه‌های علوم پزشکی و کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی –تهران) طبق برنامه ریزی این سازمان در زمان مقرر برگزار نشد که این موضوع باعث تاخیر در ارسال نتایج به این سازمان شده است.

بر این اساس لذا با توجه به موارد فوق، نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۰، هفته اول مهرماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

پیش از این دکتر خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، آخر شهریور ماه را به عنوان زمان اعلام نتایج کنکور سراسری اعلام کرده بود.

اخبار مرتبط
اگر شورای نگهبان با مصوبه مجلس موافقت کند، روزهای غیرکاری هفته در کل کشور مثل شرایط فعلی تهران به دور روز افزایش پیدا می‌کند؛ خانوارها وقت بیشتری برای دورهم بودن دارند، آرزومندان خواب در صبح روز جمعه به مراد دلشان می‌رسند و از این به بعد احتمالاً آرزوی خواب در صبح روز یکشنبه را خواهند داشت! فعالان اقتصادی نیز با افزایش مطابقت تعطیلات هفتگی کشور با جهان می‌توانند بیشتر و بهتر به تجارت و امور اقتصادی بپردازند.
در سال‌جاری دریافت لاستیک دولتی با کمی تغییرات همراه بوده و برای دریافت این محصول باید مدارکی مانند برگ سبزخودرو، کارت ماشین و کارت ملی صاحب خودرو را داشته باشیم و به نشانی اینترنتی kala.ntsw.ir مراجعه کنیم.
به نظر می‌رسد که تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در اقتصاد بی‌تاثیر نبود. این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: البته در ایام کرونا ثابت شد که خیلی از شاخ و برگ‌های دولت زیادی است و می‌توان خیلی از کارها را به راحتی پیش برد. رشیدی‌کوچی در خصوص اینکه چه کسانی مخالف تعطیلی شنبه‌ها بودند، گفت: آن طیفی که خیلی تلاش می‌کردند تا شنبه تعطیل نشود، برخی از دوستان جبهه پایداری بودند و همچنین عزیزانی که نگاهشان به دولت خیلی نزدیک است. به نظر می‌رسید که نگاه دولت تعطیلی پنج‌شنبه بود.
در لایحه جدید دولت، تبصره ۱ ماده ۷ قانون کار به این شکل اصلاح شده که در کلیه مشاغل – چه مستمر و چه غیرمستمر- حداکثر مدت قرارداد موقت ۵ سال است و بعد از ۵ سال اگر کارگر همچنان در آن شغل که فرقی نمی‌کند مستمر باشد یا غیرمستمر، اشتغال داشته باشد، قرارداد او به قرارداد کار دائم تبدیل می‌شود. طبیعی‌ست که بازهم اگر کارگاه تعطیل شود یا کار خاتمه یابد، قرارداد قابل خاتمه یافتن است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها