دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

زائران کربلا وام می‌گیرند

24 خرداد 1401
زائران کربلا وام می‌گیرند

به گزارش بانک اول با افزایش تقاضای برای سفر عتبات، اولین کاروان پیش‌بینی شده سوم آذرماه است و متقاضیان سفر عتبات می‌توانند همچنان با قطعی کردن ثبت‌نام خود، اعزام‌شان را برنامه‌ریزی کنند و سازمان حج و زیارت نیز بر اساس تعداد متقاضیان، کاروان‌های عتبات را می‌افزاید تا همه دلدادگان حسینی بتوانند بعد از حدود دو سال به زیارت ارباب مشرف شوند.

همچنین در روزهای اخیر پیامی برای افرادی که پیش ثبت‌نام عتبات کرده بودند، ارسال شده است تا ثبت‌نام خود را قطعی کنند که زائران برای قطعی کردن ثبت‌نام باید پس از مراجعه به سایت سازمان حج و زیارت و انتخاب کاروان، نسبت به پرداخت وجه سفر به صورت اینترنتی یا چاپ فیش و مراجعه به بانک اقدام کنند.

پیش‌بینی تسهیلات برای کاهش هزینه‌های سفر به عتبات

اعزام زائران در این دوره صرفا به صورت هوایی انجام می‌شود و هزینه پیش‌بینی شده نیز هشت میلیون و ۵۸۰ هزار و ۷۵ تومان است و با توجه به لغو‌ ویزای عراق برای سفرهای هوایی، دیگر نیازی به اخذ ویزا نیست. با توجه به اینکه هزینه سفر به عتبات با توجه به افزایش نرخ دلار نسبت به دو سال گذشته رشد دو برابری را شاهد است، مسؤولان در حال برنامه‌ریزی برای ارائه تسهیلات به منظور سهولت زیارت کربلا هستند.

 

به گفته علیرضا رشیدیان، رییس سازمان حج و زیارت با توجه به اینکه هزینه سفر به عتبات برای سفر خانوادگی بالا است، اقداماتی به منظور ارائه تسهیلات به زائران در حال انجام است که یکی از این اقدامات اختصاص وام قرض الحسنه تا 5میلیون تومان برای این سفر معنوی به شمار می‌رود که پس از نهایی شدن اطلاع‌رسانی می‌کنیم./فارس

اخبار مرتبط
محمدهادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی در بخشنامه‌ای موضوع تمدید بخشودگی جرایم مالیاتی و تمدید مهلت ارسال اظهارنامه سه‌ماهه دوره چهارم سال ۱۴۰۲ مالیات ارزش افزوده تا ۱۴۰۲/۰۲/۲۲ را ابلاغ کرد. همچنین طبق این بخشنامه مهلت ارسال معاملات فصلی تا ۱۴۰۲/۰۲/۲۶ نیز تمدید شد.
اگر رتبه اعتبارسنجی گرفته‌اید و رتبه شما پایین است یا رتبه اعتبارسنجی شما صفر است و از خود می‌پرسید چرا رتبه اعتبارسنجی کم میشود؟ این مطلب را مطالعه کنید
تمام شهرهای چین در فهرست ۲۰ شهر برتر بین سال های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۴، بخشی از میلیاردرهای خود را از دست داده اند. شهرهای هند پیشتاز هستند و دهلی نو (۶+) و بمبئی (+۳) بیشترین صعود را داشته اند. در سطح کشور، چین و ایالات متحده با هم ترکیب می شوند و نیمی از شهرهای برتر را به خود اختصاص می دهند. آنها همچنین حدود نیمی از جمعیت ۳,۲۰۰ میلیاردر جهان را در خود جای داده اند.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: هر نوع قرارداد رهن و اجاره ساختمان اعم از مسکونی، تجاری و صنعتی توسط افراد و مشاوران املاک با اتباع خارجی غیر مجاز ممنوع است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها