یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

یارانه متفاوت دولت به مردم/بنزین یارانه‌ای در راه است

24 خرداد 1401
یارانه متفاوت دولت به مردم/بنزین یارانه‌ای در راه است

به گزارش بانک اول علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در گفتگویی با تاکید بر اینکه بنا نیست هیچ تغییری در شیوه توزیع بنزین یارانه‌ای و قیمت آن صورت گیرد،گفت: براساس طرح دولت با هدف عادلانه‌تر شدن توزیع بنزین، بنزین یارانه‌ای به افراد اختصاص پیدا می‌کند و سرپرست خانوار متولی یارانه بنزین خواهد بود.

وی با بیان اینکه هنوز این طرح جنبه اجرایی پیدا نکرده و تنها به صورت آزمایشی در کیش و قشم اجرا می‌شود، افزود: در حال حاضر بنزین سهمیه‌ای با قیمت هزار و ۵۰۰ تومان و بنزین آزاد با قیمت ۳ هزار تومان در اختیار صاحبان خودروها قرار می‌گیرد و در صورت اجرای طرح یادشده، مابه التفاوت این قیمت‌ها به عنوان یارانه بنزین به سرپرست خانوارهایی که خودرو ندارند تعلق خواهد گرفت./باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
بر اساس تبصره ۸ بند ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ «سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به تجدیدنظر در مورد افرادی که یارانه آنها حذف شده و همچنین نسبت به حذف یارانه خانوارهای غیرمشمول حمایت دولت به موجب آئین‌نامه‌ای که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در مدت یک ماه از لازم‌الاجرا شدن این قانون به‌تصویب هیأت وزیران می‌رسد، اقدام کند».
​برای استعلام دهک بندی یارانه معیشتی با کد ملی، باید سرپرست خانوار کد ملی اعلامی را به سایت سامانه حمایت ارسال و استعلام آن را دریافت نماید.
محسن مولوی- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص مسئله تفکیک یارانه‌ها، اظهار کرد: اگر موضوع تفکیک یارانه در خصوص قیومیت، حضانت و کفالت باشد، متقاضیان باید از طریق فرمانداری به دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی مراجعه کنند. مولوی بیان کرد: افراد مجرد اگر به صورت مستقل زندگی می‌کنند، باید با داشتن مدارک به فرمانداری و دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی برای جداسازی یارانه خود اقدام کنند.
دقایقی قبل یارانه مرحله ۱۵۹ معیشتی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خانوارهای دهک های اول تا سوم به حساب سرپرستان واریز شد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
علی نجفی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام شما را به خدا یارانه کارگرها قراداد موقت را مثل یارانه کمیته امدادیها واریز بکنید چون دوسوم حقوق برای اجاره خونه میره بقیه خرج خونه با دو فرزند دانشجو را چجوری بدهم لطفا فکری بحال امثال من بکنید سپاسگزارم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها