دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش فوری جدید خودرو مختل شد‍!

24 خرداد 1401
فروش فوری جدید خودرو مختل شد‍!

به گزارش بانک اول شرکت ایران خودرو طرح جدید فروش فوری خود را با سه محصول پژو ۲۰۷، پژو پارس و دنا پلاس آغاز کرد. این خودروها با موعد تحویل سه ماهه به دست مشتریان خواهد رسید. انتخاب برندگان نیز از طریق قرعه کشی خواهد بود.

با توجه به میزان بالای ثبت نام در طرح های فروش فوری خودرو گاهی شاهد کندی در سایت ثبت نام هستیم. اما در حال حاضر به نظر می‌رسد سایت ثبت نام اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir با مشکل مواجه شده و امکان ثبت نام و ورود وجود ندارد.

اخبار مرتبط
مهلت ثبت سفارش ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت است و به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت ۸:۳۰ روز عرضه خواهند داشت.
کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه های فراخوان اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود. در صورت انتخاب شرایط نقد و اقساط، هزینه ترهین به مبلغ 4.400.000 تومان در هنگام ثبت نام و واریز وجه پیش پرداخت دریافت و هزینه فک رهن پس از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد.
بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی پیرامون فروش پنج خودروی وارداتی، قیمت این خودروها به صورت قطعی (برای سه مدل خودرو) و به صورت علی‌الحساب (برای دو مورد) اعلام شد.
فروش فوق العاده وانت آریسان ۲ دوگانه سوز ثبت نام به صورت حضوری در نمایندگی های مجاز ایران خودرو

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها