دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

خبری که مثل بمب در بازار ارزهای دیجیتال صدا کرد

24 خرداد 1401
خبری که مثل بمب در بازار ارزهای دیجیتال صدا کرد

به گزارش بانک اول پست توئیتی بیان کرد که شبکه تتر این پیشرفت تاریخی را در مدت3 هفته منتشر خواهد کرد. در این پست مشخص نشده است که این شبکه چه نوع پیشرفتی را ایجاد می کند. با این حال، جامعه آن امیدوار است که این پیشرفت تتر را به سطح کاملا جدیدی برساند.

یادآوری می شود که در ماه های پیش، تتر با چالش های زیادی در صنعت رمزارزها مواجه بوده است. مسائل پیش آمده برای این شبکه بیشتر بر روی ذخایر صندوق و نحوه خرج کردن منابع مالی شبکه متمرکز بود. این مسائل مانند بمب در دنیای رمزارز سر و صدا به پا کرد و حتی توجه مقامات سراسر جهان را به خود جلب نمود. همین، بازه ای در تاریخ وجود دارد که تتر از انجام معاملات در نیویورک منع شده است.

 

این توئیت نظرات مختلفی را در سراسر جامعه توئیتر برانگیخته است. برخی به راحتی متقاعد نمی شوند در حالی که بعضی دیگر فقط منتظر وقوع آن هستند. علاوه بر این، این پست توئیتری قبلاً بیش از ۱۷۹ بار بازتوئیت شده است که بیش از ۱۸۰۰ لایک داشته که به مرور زمان درحال افزایش می باشد.

 

 

از طرفی علیرغم اخبار منفی که این شبکه در ماه های گذشته با آن مواجه بود، تتر همچنان یکی از دارایی های دیجیتال معروف در بازار است. این رمز ارز یکی از پرمعامله‌ترین جفت‌هایی است که معامله‌گران می‌توانند از بلاکچین های مختلفی مانند TRC۲۰، SOLANA و BEP۲۰ برای جلوگیری از کارمزد بالای تراکنش ها استفاده کنند.

 

در زمان نگارش مقاله، تتر یکی از ۳ رمزارز برتر در پلتفرم Coingecko است. ارزش بازار آن بیش از ۷۸ میلیارد دلار می باشد.

اخبار مرتبط
جبی مشهدی با توصیه به علاقه‌مندان این کسب‌وکار برای دریافت مجوزهای لازم ادامه داد: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.
گزارش فوربس این ارزها را با اصطلاح بلاک‌چین‌های زامبی توصیف می‌کند که شبیه به مردگان متحرک، صرفا وجود دارند و نشانه‌ای از حیات واقعی از نظر کاربرد یا پایگاه کاربری قابل توجه ندارند. برای مثال، ریپل که در ابتدا رقیبی جدی برای شبکه بانکی سوئیفت (SWIFT) تصور می‌شد، همچنان به عنوان یکی از ارزشمندترین ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.
با همه این‌ها لازم است که بدانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانیم به عنوان یک کاربر با دیدگاه باز انتخاب داشته باشیم. لذا ما در ادامه این مطلب شما را با معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم.
با گذشت زمان، این ثبات ناشی از تقاضای جهانی منجر به کاهش تورم، افت نرخ بهره برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان آمریکایی شده و به ایالات متحده اجازه داده تا کسری‌های مالی و تجاری خود را بدون تحمل پیامدهای منفی جبران کند. البته ایالات متحده با استفاده از ابزار دلار می‌تواند با جمع‌آوری داده‌های تجارت جهانی و دسترسی به حساب‌های دلاری و سیستم مالی اهرم فشاری را در اختیار داشته باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها