دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

نهنگ خفته اتریوم فعال شد

24 خرداد 1401
نهنگ خفته اتریوم فعال شد

به گزارش بانک اول با توجه به اینکه سرمایه گذاری اولیه تنها ۲۳۳۶ دلار بوده است، هرکسی که آدرس فوق را داشته باشد سود خیره کننده ۲۲۰۷۹۹% داشته است.

مشخص نیست که آیا فردی چنین سطح بالایی از اعتقاد را داشته یا به سادگی یک کیف پول قدیمی گرد و خاک گرفته را کشف کرده است. همچنین این امکان وجود دارد که مالک پس از دست دادن دسترسی به ثروت رمزنگاری،سرانجام به اتر خود دست یافته باشد.

اتریوم، دومین بلاک چین بزرگ، در سال ۲۰۱۵ به منظور تمرکززدایی اینترنت پس از فروش جمعی ۱۸ میلیون دلاری راه اندازی شد که تامین مالی توسعه پروژه را ممکن ساخت. این پروژه اولین بار توسط یکی از بنیانگذاران یعنی ویتالیک بوترین در کنفرانس بیت کوین در ژانویه ۲۰۱۴(دی۱۳۹۲) اعلام شد.

این ارز دیجیتال در ابتدا با قیمت ۲.۷۷ دلار در صرافی Kraken شروع به معامله کرد و سپس به دلیل فشار فروش به ۰.۶۸ دلار کاهش یافت.

علیرغم شروع سخت، اتریوم شاهد رشد سریعی بود و در طول رونق عرضه اولیه کوینها در سال ۲۰۱۷(۱۳۹۶) محبوبیت خود را افزایش داد و قیمت آن به ۱۴۰۰ دلار رسید.

توکن ETH در طول بازار نزولی سال ۲۰۱۸ به ۸۵ دلار رسید و در سال ۲۰۲۱ شاهد افزایش شدید قیمت بود.این ارز رمزنگاری شده از جنون سفته‌بازی عظیم در بخش مالی غیرمتمرکز و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) سود برد که در نهایت در ۱۰ نوامبر(۱۹آبان) به ۴۸۷۸ دلار رسید.

قیمت آن اکنون به ۲۷۴۴ دلار رسیده است که ۴۴ درصد اصلاح را نشان می دهد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، یک کیف پول بیت کوین متعلق به دوران ساتوشی با ۲۳.۷ میلیون دلار در دسامبر فعال شد.

اخبار مرتبط
جبی مشهدی با توصیه به علاقه‌مندان این کسب‌وکار برای دریافت مجوزهای لازم ادامه داد: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.
گزارش فوربس این ارزها را با اصطلاح بلاک‌چین‌های زامبی توصیف می‌کند که شبیه به مردگان متحرک، صرفا وجود دارند و نشانه‌ای از حیات واقعی از نظر کاربرد یا پایگاه کاربری قابل توجه ندارند. برای مثال، ریپل که در ابتدا رقیبی جدی برای شبکه بانکی سوئیفت (SWIFT) تصور می‌شد، همچنان به عنوان یکی از ارزشمندترین ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.
با همه این‌ها لازم است که بدانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانیم به عنوان یک کاربر با دیدگاه باز انتخاب داشته باشیم. لذا ما در ادامه این مطلب شما را با معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم.
با گذشت زمان، این ثبات ناشی از تقاضای جهانی منجر به کاهش تورم، افت نرخ بهره برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان آمریکایی شده و به ایالات متحده اجازه داده تا کسری‌های مالی و تجاری خود را بدون تحمل پیامدهای منفی جبران کند. البته ایالات متحده با استفاده از ابزار دلار می‌تواند با جمع‌آوری داده‌های تجارت جهانی و دسترسی به حساب‌های دلاری و سیستم مالی اهرم فشاری را در اختیار داشته باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها