دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

تخفیف ۱۰۰ میلیونی به زنان برای خرید خودرو!

24 خرداد 1401
تخفیف ۱۰۰ میلیونی به زنان برای خرید خودرو!

به گزارش بانک اول فروش خودرو با قیمت دولتی به زنان، یکی از مشوق‌های فرزندآوری طرح جوانی جمعیت است. حالا هم ایران خودرو اعلام کرده که به برخی از مادران، در طرح فروش فوق‌العاده خودرو، بدون قرعه‌کشی  خودرو می‌دهد.

کدام زنان خودروی بدون قرعه‌کشی می‌گیرند؟

زنانی که می‌خواهند بدون قرعه‌کشی صاحب خودرو شوند باید در سامانه فروش فوق‌العاده ایران‌ خودرو ثبت‌نام کنند. البته باید دارای دو فرزند و بیشتر باشند تا بتوانند خودرویی با قیمت دولتی بخرند. بر این اساس آنها صاحب خودرویی می‌شوند که ۱۰۰ تا ۱۶۰ میلیون ارزان‌تر از بازار خودرو است.

اما ایران خودرو برای این زنان شرط دیگری هم گذاشته است. مادرانی که فرزند دوم یا سوم آنها بعد از تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ به دنیا آمده باشد مشمول خرید خودروی بدون قرعه‌کشی می‌شوند.

 

نیمی از ظرفیت فروش فوق‌العاده برای زنان

 

آنطور که این شرکت خودروسازی اعلام کرد که نیمی از ظرفیت فروش فوق‌العاده اسفندماه خود را به زنان دارای فرزند تخصیص داد.

طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو دهم تا ۱۲ اسفند ماه است. در این طرح، چهار خودرو پژو پارس، پژو پارس TU5، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربو عرضه می‌شود.

متقاضیان برای ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده اسفند ایران خودرو می‌توانند به لینک esale.ikco.ir مراجعه کنند.

اخبار مرتبط
طبق اظهارات جدید رئیس کل بیمه مرکزی، 23 هزار کارت سوخت تاکسی ماه گذشته در تهران به دلیل نداشتن بیمه شخص ثالث باطل شده است؛ او تأکید دارد که طبق قانون بناست خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث کارت سوختشان متوقف شود.
بر اساس مصوبه هیأت وزیران، مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافته است.
شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی خودرو KMC X5 ویژه اردیبهشت 1403 را آغاز نمود.
در حال حاضر پیش‌فروش و انجام قرعه‌کشی از طریق سایپا و در سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می‌شود.هر بار که اطلاعیه مربوط به پیش‌فروش منتشر می‌شود، شرایط پیش فروش محصولات سایپا مربوط به خرید هم اطلاع‌رسانی می‌شود تا متقاضیان بر اساس جزئیات آن جهت خرید خودرو تصمیم بگیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها