ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک ملی چگونه پرداخت میشود

24 خرداد 1401
وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک ملی چگونه پرداخت میشود

به گزارش بانک اول تمامی افراد کارمند سیستم دولتی که حقوق خود را از بانک ملی دریافت می‌کنند این امکان را دارند تا برای دریافت وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی درخواست دهند. برای همین منظور هم ابتدا اعتبارسنجی فرد از سوی بانک مرکزی انجام خواهد شد. در صورتی که فرد دارای رتبه اعتباری آ، بی یا سی باشد و نامه کسر از حقوق آن‌ها متناسب برای شرایط پرداخت اقساط باشد، امکان پرداخت وام بدون ضامن برای این اشخاص وجود خواهد داشت.

افراد به منظور دریافت این تسهیلات باید در یکی از شعب بانک ملی، حساب قرض الحسنه داشته باشند یا این حساب را افتتاح کنند. میزان سود این وام 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت برای وام 100 میلیون تومانی هم 48 ماه تعیین شده است. مدت زمان پرداخت اقساط وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی کمتر است و به 36 ماه می‌رسد. این تسهیلات در قالب کارت اعتباری به افراد واجد شرایط و حائز صلاحیت پرداخت خواهد شد.

میزان اقساط وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی

در صورتی که فردی موفق به دریافت وام 100 میلیون تومانی شود، با توجه به میزان سود و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده، وی باید ماهیانه 2 میلیون و 937 هزار و 500 تومان قسط بپردازد. کل سود وام 100 میلیون تومانی هم 40 میلیون و 999 هزار و 998 تومان خواهد بود. مجموع رقم وام و سود این میزان تسهیلات هم به 141 میلیون و 49 هزار و 998 تومان می‌رسد. قاعدتا میزان اقساط و سود وام 50 میلیون تومانی متفاوت از این مبلغ است.

اخبار مرتبط
وام قرض‌الحسنه اشتغالزایی فردی در سال جاری ۱۵۰ میلیون تومان و کارفرمایی حداکثر ۴ میلیارد تومان است؛ بانک مرکزی ضمن ابلاغ بخشنامه شرایط تضامین این وام را تشریح کرد.
بازپرداخت ۶۰ ماهه است اقساط ماهانه پرداختی شما در این حالت 5,258,328 تومان خواهد بود و کل سود وام 15,499,680 تومان و جمع اصل وام و سود آن نیز 315,499,680 تومان می شود که باید در مدت ۵ سال به بانک بازگردانده شود.
بانک ملت از مجموع ۱۸۵ هزار و ۷۷۷ نفر مراجعه‌کننده به ۱۵۱ هزار و ۴۹ نفر وام فرزندآوری داده است. از این تعداد، ۳۴ هزار و ۷۲۸ نفر در صف وام این بانک مانده‌اند. این آمار و ارقام یعنی تنها حدود ۱۸ درصد در صف وام مانده‌اند و ۸۲ درصد موفق به دریافت وام فرزندآوری شده‌اند. همچنین بانک ملی ایران ۱۴۷ هزار و ۳۹۸ هزار فقره وام پرداخت کرده است. از مجموع ۱۶۸ هزار و ۵۴۹ نفر متقاضی، ۱۲ درصد یعنی ۲۱ هزار و ۱۹۶ نفر در صف دریافت وام هستند و ۸۸ درصد وام را تحویل گرفته‌اند.
برای بهره‌مندی از وام سربازی، سربازان باید دوره خدمت خود را به طور کامل به پایان رسانده و گواهینامه‌های مربوط به مهارت‌های کسب شده را دریافت کرده باشند. این مهارت‌ها می‌توانند در حوزه‌هایی همچون فرهنگ، هنر، صنعت، کشاورزی و خدمات باشند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها