ﺳﻪشنبه, 18 اردیبهشت 1403 2024,May

ساعت کاری بانک‌ها در روزهای آخر سال

24 خرداد 1401
ساعت کاری بانک‌ها در روزهای آخر سال

به گزارش بانک اول بعد از ورود کرونا، ساعت کاری بانک ها هم مثل خیلی از سازمان‌ها و شرکت‌های دیگر تغییر پیدا کرد. حالا برای استفاده از خدمات بانکی در شعبه‌های بانک باید در ساعات بین 8صبح تا 13:30 به شعبه‌ها مراجعه کرد. اما شلوغی آخر سال و حجم زیاد فعالیت‌های بانکی و مالی مردم در چند روز پایانی هر سال، روال روتین و ثابت ساعات کاری بانک‌ها را تغییر می‌دهد. امسال هم مانند سال‌های گذشته، بانک‌ها ساعات کاری‌شان را در روزهای آخر سال افزایش می‌دهند

ساعات کاری بانک آینده در روزهای آخر سال 1400

بانک آینده از روز شنبه 14 اسفندماه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 تا 16:30 و روزهای پنج‌شنبه از ساعت  8:00 تا 13:00 با افزایش ساعت تمام شعبه‌ها به استقبال آخر سال رفته است.

ساعات کاری بانک ملی در آخر اسفند 1400

سایت بانک ملی هیچ اطلاع و توضیحی درباره ساعات کار شعبه‌های این بانک در روزهای آخر سال نداده و تنها خاطرنشان کرده همواره پاسخگوی مشتریان خود بوده است.

ساعت کاری بانک صادرات در روزهای آخر سال

شعبه‌های منتخب بانک صادرات روز یک‌شنبه ٢٩ اسفندماه ١٤٠٠ و همچنین روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، دوم و سوم فروردین‌ماه ١٤٠١ از ساعت ٩ تا ١٢ فعال هستند. اما درباره ساعات کاری این بانک در روزهای عادی آخر سال چیزی در سایت این بانک وجود نداشت.

ساعات کاری بانک دی در روزهای آخر اسفند

شعبه‌های بانک دی در بازه زمانی تعیین شده در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 07:30 الی 16 و روزهای پنجشنبه از ساعت 07:30 الی 15 آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مشتریان هستند.

ساعات کاری بانک اقتصاد نوین در روزهای آخر سال

شعبه‌های بانک اقتصاد نوین از 15 اسفند ساعت کاری خودشان را در سراسر کشور به 8:00 تا 16:00 افزایش داده‌اند. پنج‌شنبه‌ها هم از ساعت 8:00 تا 13:00 باز هستند.

ساعات کاری بانک سپه در آخر اسفند

بانک سپه پدربزرگ بانک‌های ایرانی است. همین سن ‌و سال بالا هم دستش را برای افزایش ساعت در روزهای آخر اسفند بسته و ساعات کار شعب این بانک تفاوتی با روزهای دیگر سال ندارند.

ساعات کاری بانک خاورمیانه در روزهای آخر سال

بانک خاورمیانه برنامه ساعات کاری شعبه‌های خود را خیلی کامل و دقیق به مشتریانش ارائه کرده است. از ساعت 8 تا 15:30 در روزهای عادی آخر سال و پنجشنبه‌ها از 8 تا 13. این بانک ساعات کاری شعبه‌های کشیک خود در روزهای عید سال 1401 را هم اعلام کرده و سه شعبه کشیک این بانک از ساعت 9 تا 12 در تعطیلات عید باز هستند.

ساعات کاری بانک شهر

بانک شهر درباره افزایش ساعات کاری شعبه‌هایش در روزهای شلوغ آخر سال اطلاع‌رسانی نکرده است. اما روزهای 29 اسفند 1400 و 3 فروردین 1401 شعب کشیک بانک شهر از ساعت 9:15 تا 12:45 باز هستند.

ساعت کاری بانک تجارت در آخر اسفند

برای بانک تجارت هم روزهای شلوغ آخر سال تفاوتی با دیگر روزهای خدا نداشته است. یا ساعت کاری‌شان را بیشتر نکرده‌اند، یا حوصله اعلام کردنش را در سایت بانک نداشته‌اند.

ساعات کاری بانک پاسارگاد در روزهای آخر سال

از بانک پاسارگادی‌ها بعید بود تصمیمی برای افزایش ساعت کار در روزهای آخر اسفند نداشته‌ باشند. پاسارگاد با اعلام شعب شیفت در سایتش از باز بودن شعبه‌های منتخب در روزهای 3 و 4 فروردین از ساعت 9 تا 12:30 خبر داد.

ساعات کاری پست بانک در روزهای آخر اسفند 1400

پست بانک آب پاکی را روی دست مشتریانش ریخته و گفته 29 اسفند در شعبه‌های این بانک تعطیل است. اما روز‌های دوم تا چهارم فروردین 1401 از ساعت 9 تا 12 شعب منتخب آنها باز است.

نکته: بقیه بانک‌هایی که نام‌شان در این مطلب نیامده هم تا الان تصمیمی درباره افزایش ساعات کاری در روزهای آخر سال نگرفته‌اند

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک مرکزی اعلام کرد: فهرست اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان بانک هایی که در پایان سه ماه اول امسال مورد بررسی نهایی قرار گرفته اند به همراه اطلاعات تسهیلات کلان غیرجاری به تفکیک هر بانک به روزرسانی و منتشر شد.
بانک اول - در حال حاضر مشتریان بانک‌ها می‌توانند از طریق درگاه‌های اینترنت و موبایل ۲۳ بانک مبتنی بر شماره شبا، روزانه ۱۰ میلیون تومان و در داخل شعب بانک‌ها نیز ۱۵ میلیون تومان جابجا کنند.
بانک اول - معاون نظارت بانک مرکزی اعلام کرد:‌ با توجه به پایان مهلت ارزیابی بانک‌های متخلف در زمینه عدم رعایت نرخ سود علی الحساب سپرده سرمایه گذاری مدت‌دار، شش بانک از نرخ‌های تعیین شده تخطی کرده‌اند که پرونده یکی از آنها در حال ارسال به هیات انتظامی بانک‌ها است.
بانک اول - بانک مرکزی اعلام کرد: فهرست بدهکاران بانکی حداکثر تا دو هفته آینده به صورت رسمی بر روی تارنمای این بانک منتشر می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها