دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

مدارک لازم برای دریافت وام بانک سینا

24 خرداد 1401
مدارک لازم برای دریافت وام بانک سینا

به گزارش بانک اول بانک سینا نیز، در سال 1387 با یک جهش از موسسه مالی بنیاد در قالب بانک به فعالیت خود در بازار بورس تهران ادامه داد. این بانک نیز تسهیلات و وام های بانکی مختلفی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

 

طرح پردیس بانک سینا

یکی از محصولات قرض الحسنه بانک سینا طرح پردیس است که به متقاضیان به ویژه افراد نیازمند و اقشارآسیب پذیر و براساس امتیاز و اولویت صاحبان حساب نزد بانک اعطا می‌شود.

متقاضیان استفاده از این تسهیلات باید دارای حساب‌های طرح پردیس از نوع سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت بوده و سپس بانک با توجه به امتیاز کسب شده توسط هر مشتری، اولویت بندی کرده و مطابق با میانگین موجود در حساب افراد به آن‌ها تسهیلات اعطا می‌کند.

حداکثر مبلغ پرداختی فردی در این تسهیلات 30 میلیون تومان و بیشترین رقم تسهیلات اشتغال‌زایی 50 میلیون تومان با مدت بازپرداخت حداکثر 5 سال و کارمزد 4 درصد است.

طرح احسان بانک سینا

بانک سینا این طرح را با هدف جبران هزینه‌های درمانی برای بیماران و خانواده‌های آنان به‌ویژه اقشار ضعیف جامعه ایجاد کرده است. افراد مشمول در طرح احسان، از تسهیلات قرض الحسنه بابت هزینه‌های بستری و جراحی، سایر هزینه‌های جانبی خرید دارو، فیزیوتراپی و سایر موارد درمانی بهره‌مند خواهند شد.

حداکثر نرخ فردی اعطا شده در این طرح 30 میلیون تومان با مدت بازپرداخت حداکثر 36 ماه با نرخ کارمزد 4 درصد است.

طرح پیوند بانک سینا (قرض الحسنه ازدواج)

بانک سینا نیز به مانند سایر بانک‌های فعال در کشور، در راستای حمایت از زوج‌های جوانان تسهیلاتی را به آن‌ها اعطا می‌کند. زوجین متقاضی دریافت این تسهیلات باید هریک جداگانه در سامانه قرض‌الحسنه ازدواج ثبت ‌نام کنند.

حداکثر رقم دریافتی برای هریک از زوجین در طرح پیوند، 50 میلیون تومان با مدت بازپرداخت اقساطی در 7 سال است. ضمن این‌که امکان دریافت این تسهیلات بدون سود و با کارمزد 4 درصد نیز وجود دارد.

تسهیلات احداث و تکمیل ساختمان بانک سینا

بانک سینا در راستای کمک به احداث و تکمیل ساختمان، تسهیلاتی را در قالب عقد مشارکت مدنی به مشتریان خود اعطا می‌کند؛ مبلغ این تسهیلات برای هر واحد مسکونی به میزان 80 درصد قیمت تمام شده است که توسط کارشناس برآورد می‌شود.

ضمن این‌که حداکثر زمان مشارکت در این تسهیلات 18 ماه بوده و با توافق قابل تمدید تاشش ماه دیگر است. همچنین اصل تسهیلات و سود مورد انتظار در پایان قرارداد اعطا می‌شود.

تسهیلات خرید، تجهیز و بهره برداری دفتر کار و محل کسب بانک سینا

بانک سینا این تسهیلات را در راستای کمک به خرید دفاتر کار اداری در قالب عقد مشارکت مدنی به مشتریان خود اعطا می‌کند. رقم پرداختی در این تسهیلات براساس اعتبارسنجی لازم، تایید توان مالی مشتری و حداکثر تا سقف 70 درصد بهای ملک که توسط کارشناس مشخص می‌شود، پرداخت می‌شود.

متقاضیان برای دریافت این تسهیلات باید سند ملک معرفی شده که به نام خود آن‌ها باشد را در رهن بانک قرار دهند. ضمن این‌که مدت بازپرداخت این تسهیلات در اقساط ماهیانه و در طول 60 مرحله دریافت می‌شود.

تسهیلات تعمیر ساختمان بانک سینا

بانک سینا تسهیلات مرتبط با تعمیر ساختمان را در دو قالب تعمیرات کلی و اساسی و تعمیرات جزئی اعطا می‌کند. در تسهیلات تعمیر کلی و اساسی ساختمان، ملک اعیانی باید دارای 6 دانگ سند ثبتی به نام خود متقاضی یا همسر یا افراد تحت تکفل او باشد. ضمن این‌که برای دریافت این تسهیلات با مدت بازپرداخت 60 مرحله‌ای، متقاضی باید توان بازپرداخت سهم‌الشرکه را داشته و مدارک مورد نیاز مشخص شده را ارائه دهد.

در تسهیلات تعمیر جزئی ساختمان نیز با توجه به توان بازپرداخت سهم‌الشرکه توسط متقاضی و وثایق مورد نظر، مدت مشارکت تا حداکثر 60 ماه تعیین شده است.

اخبار مرتبط
از بهمن ماه سال گذشته که تسهیلات ودیعه مسکن در تهران به ۲۰۰ میلیون تومان رسید بسیاری از مستاجران در پشت صف‌های بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن قرار گرفته اند در صورتی که همین افزایش ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات در طی چند ماه گذشته آثار و تبعات خود را روی بازار اجاره گذاشته است.
بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری، دو مسیر متفاوت برای دریافت وام دارند.
برای ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۳، افراد باید شرایط لازم را برای اخذ این وام قرض‌الحسنه داشته باشند. برخی از این شرایط عبارتند از:
افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی خرید کالای بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. این وام دارای سود 23 درصدی است و افراد بعد از دریافت آن حداکثر طی مدت زمان 36 ماه امکان بازپرداخت را دارند. لازم به ذکر است که طرح طراوت بانک آینده تنها مختص مشتریان این مجموعه نبوده و افرادی که دارای حساب قبلی نیستند نیز می‌توانند در حال حاضر با افتتاح سپرده این وام را دریافت کنند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها