دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

چه اجاره نامه هایی مشمول وام ودیعه مسکن هستند؟

24 خرداد 1401
چه اجاره نامه هایی مشمول وام ودیعه مسکن هستند؟

به گزارش بانک اول این تسهیلات برای کسانی که در تهران زندگی می کنند، 70 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. ساکنان کلانشهرهای دیگر 40 میلیون تومان و متقاضیان باقی شهرها هم 40 میلیون تومان دریافت خواهند کرد. بازپرداخت این تسهیلات 5 ساله خواهد بود و سود 13درصد هم برای آن محاسبه می‌شود. متقاضیان برای برای ثبت نام هم باید به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس saman.mrud.ir بروند. بعد از تکمیل مراحل ثبت نام هم نزدیک‌ترین شعبه بانک را به محل سکونت یا کار انتخاب می‌کند. در آخرین مرحله هم به بانک مراجعه می کنید و مدارک لازم بانک را تحویل می‌دهید.

مدارک لازم برای دریافت وام

اصل شناسنامه مستاجر

اصل کارت ملی مستاجر

گواهی کسر از حقوق یا مستمری، به همراه شماره حسابی که یارانه به آن واریز می‌شود.

ارائه سفته در صورتی که قادر به دادن گواهی کسر از حقوق نیستید.

ارائه اجاره‌نامه رسمی با کد رهگیری

مهم‌ترین مدرک لازم گرفتن این تسهیلات، ارائه اجاره‌نامه مشمول وام ودیعه مسکن است. جور کردن باقی مدارک مورد نیاز بانک کار سختی نیست و تنها کافی است اجاره‌نامه معتبر به بانک بدهید. اما اجاره‌نامه وام ودیعه مسکن باید چه مشخصاتی داشته باشد:

اجاره‌نامه باید در سامانه املاک ثبت شده و دارای کد رهگیری باشد.

متقاضی گرفتن وام ودیعه مسکن و امضاکننده پای قرارداد اجاره‌نامه باید یک نفر باشند.

فراموش نکنید اجاره‌نامه شما در هر شهری که باشد، باید سابقه سکونت چندساله در همان شهر را به بانک ارائه کنید.

مبلغ ودیعه مسکن داخل اجاره‌نامه، نباید از مبلغ وام ودیعه مسکن که از بانک می‌گیرید، کمتر باشد.

اخبار مرتبط
از بهمن ماه سال گذشته که تسهیلات ودیعه مسکن در تهران به ۲۰۰ میلیون تومان رسید بسیاری از مستاجران در پشت صف‌های بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن قرار گرفته اند در صورتی که همین افزایش ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات در طی چند ماه گذشته آثار و تبعات خود را روی بازار اجاره گذاشته است.
بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری، دو مسیر متفاوت برای دریافت وام دارند.
برای ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۳، افراد باید شرایط لازم را برای اخذ این وام قرض‌الحسنه داشته باشند. برخی از این شرایط عبارتند از:
افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی خرید کالای بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. این وام دارای سود 23 درصدی است و افراد بعد از دریافت آن حداکثر طی مدت زمان 36 ماه امکان بازپرداخت را دارند. لازم به ذکر است که طرح طراوت بانک آینده تنها مختص مشتریان این مجموعه نبوده و افرادی که دارای حساب قبلی نیستند نیز می‌توانند در حال حاضر با افتتاح سپرده این وام را دریافت کنند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
کارشناس اقتصاد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باید هفت خوان رستم را رد کنید آخرشم به بهانه‌های مختلف شما را رد میکنند دو تا ضامن رسمی+ اعتبار سنجی که باید پول کلان تو گردش بانکی داشته باشید و دیگر موارد... کجاش آسونه مگر پارتی قوی داشته باشید که مردم ندارند که برایشان مراحل دریافت وام آسون بشه.

د ن
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بنام خدا ، سال جدید شروع شد ، دوندگی ما برای یکسال آینده هم شروع شد تا برای سال سوم هم موفق به دریافت وام نشویم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها