جمعه, 21 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش‌بینی مهم از قیمت دلار

24 خرداد 1401
پیش‌بینی مهم از قیمت دلار

به گزارش بانک اول علی‌اصغر سمیعی در یادداشتی نوشت: آزاد شدن مقداری از پول‌های بلوکه شده و حتی آزاد شدن همه آنها به خودی خود باعث تقویت ارزش پول ملی ما نمی‌شود.

وی افزود: فقط اگر مسئولین اقتصادی بخواهند عوام‌فریبانه، یا عوامانه و با تزریق بیش از تقاضا بازار را تحت‌تاثیر قرار دهند، برای مدت کوتاهی می‌توانند به صورت مصنوعی قیمت‌ها را پایین‌تر از قیمت واقعی بیاورند.

 

رئیس اسبق کانون صرافان تصریح کرد: البته خود این کار هم کاری ناپایدار غیراقتصادی و باعث فریب فعالان اقتصادی و گسترش واردات بی‌منطق و فرار سرمایه به طرق مختلف و کلا به ضرر منافع کشور و مردم خواهد بود.

اخبار مرتبط
بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و افزایش قیمت سکه نسبت به روز گذشته است.
نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی، امروز چهارشنبه به ریاست آقای رئیسی برگزار شد و دو مصوبه به تصویب رسید. در این نشست با توجه به لزوم تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی، اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید مصوبه موافقت کردند.
همچنین ثبت موجودی اولیه در سامانه جامع تجارت مربوط به دارایی های شخصی یا سرمایه ای که جریان تولید و فروش قرار نگرفته، نمی شود.
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا ۱۸ عیار در جریان معاملات امروز است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها