شنبه, 22 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط دریافت وام خودرو 100 میلیون تومانی بانک سامان + جزئیات

24 خرداد 1401
شرایط دریافت وام خودرو 100 میلیون تومانی بانک سامان + جزئیات

به گزارش بانک اول مبلغ ذکر شده، سقف وام خرید خودرو بانک سامان است. این بانک براساس شرایط و ضوابطی تسهیلات خرید خودرو را به افراد متقاضی می‌پردازد. طبق تمهیدات این بانک، وام پرداختی به افراد واجد شرایط معادل 80 درصد ارزش خودرو خریداری شده خواهد بود. سود این وام 18 درصد اعلام شده است. وام گیرندگان حداکثر ظرف مدت 36 ماه امکان بازپرداخت این تسهیلات را دارند.

 

 

جزئیات بیشتر از وام خودرو 100 میلیون تومانی

کسانی که خواهان وام خرید خودرو هستند باید در یکی از شعب بانک سامان سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. درضمن داشتن3تا شش ماه گردش حساب هم برای دریافت این وام ضروری است. ضمانت اصلی برای پرداخت این تسهیلات، سند ملکی است و طبق اطلاعات رده، بانک برای پرداخت این تسهیلات ضامن معتبر نمی‌خواهد. براساس قوانین پرداخت وام، وام گیرندگان نباید دارای بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی باشند. ضمنا پرداخت هزینه‌های جانبی مثل حق کارشناسی خودرو، کارمزد تسهیلات اعطایی، تشکیل پرونده و مواردی از این قبیل برعهده متقاضیان است.

در صورتی که فردی بیشترین  مبلغ وام را با نرخ اعلامی دریافت کند و مدت زمان بازپرداخت هم برای وی همان 36 ماه تعیین شود، مبلغ هر قسط برای او سه میلیون و 615 هزار و 240 تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام 33 میلیون و 148 هزار و 624 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 131 میلیون و 205 هزار تومان است.

اخبار مرتبط
مبلغ و شرایط طرح تسهیلاتی نیک وام بانک ملت : حداقل مبلغ وام در طرح نیک وام بانک ملت 30 میلیون تومان و حداکثر 300 میلیون تومان است. حداقل زمان مورد انتظار جهت کسب امتیاز و دریافت تسهیلات 4 ماه و حداکثر 12 ماه می باشد.
در حال حاضر دولت پنج وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی را برای مستاجران بسته به مکانی که زندگی می‌کنند، در نظر گرفته است. مستاجری که بتواند از بانک وام بگیرد، با در نظر گرفتن مبلغ وام و نرخ سود، هر ماه چقدر باید برای پرداخت قسط کنار بگذارد؟
افزایش تسهیلات ودیعه مسکن برای خانواده‌های در قالب طرح جوانی جمعیت اگر از سوی بانک ها موافقت شود و بانک ها در پرداخت این تسهیلات همکاری کنند می‌تواند به بازار مسکن کمک کند اما به نظر می رسد که در این بین بانک ها چندان همکاری نمی‌کنند.
ضمن اینکه میزان بهره‌مندی از تسهیلات تبصره ماده 100، سه برابر سال گذشته شده است. براین اساس کسبه تا سقف 18 میلیارد تومان از ارائه اظهارنامه مالیاتی معاف شده‌اند و می‌توانند از تسهیلات تبصره ماده 100 استفاده کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها