جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

سامانه ثبت نام وام کمک ودیعه مسکن بزودی باز می‌شود

24 خرداد 1401
سامانه ثبت نام وام کمک ودیعه مسکن بزودی باز می‌شود

به گزارش بانک اول خلیل محبت خواه در گفتگو با رادیو اقتصاد از ثبت نام ۶۰۶ هزار خانوار تهرانی جهت وام اجاره مسکن (ودیعه) طی سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: از این تعداد فقط ۹۰ هزار خانوار استان تهران موفق به دریافت وام مذکور شده اند.

محبت خواه دلایل حذف متقاضیان را حائز شرایط نبودن، عدم مراجعه به بانک، سخت‌گیری بانک‌ها در مباحث تضامین بانکی یا سابقه مالکیت در تهران عنوان کرد.

او گفت: تسهیلات ودیعه مسکن در تهران به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است که در فصل نقل و انتقال‌های مسکن خبر خوبی محسوب می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: بنا بر مصوبه ستاد تنظیم بازار، تعیین سقف برای افزایش اجاره بها تا ۲۵ درصد برای تهران، ۲۰ درصد برای کلانشهرهای بالای یک میلیون نفر و ۱۵ درصد برای سایر شهرها خواهد بود./ایبنا

اخبار مرتبط
مبلغ وام فرزندان بازنشستگان کشوری ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال است. کارمزد این وام ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه می‌باشد. توجه داشته باشید که این وام به حساب بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده است واریز می‌گردد.
وام نیک‌وام طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت است که به‌تازگی توسط این بانک ارائه می‌شود. این وام قرض الحسنه است و حداقل و حداکثر سقف آن به‌ترتیب 30 و 300 میلیون تومان است و 36 ماه نیز بازپرداخت دارد.
وام ودیعه مسکن برای ساکنان شهر‌ها به غیر از کلان‌شهر‌ها، ۱۰۰ میلیون تومان است. مبلغ هر قسط برای مستاجران این شهرها، با سود 18درصدی، ماهی حدود دو میلیون و ۵۳۹ هزار تومان است.
وام قرض الحسنه بانک رسالت با کارمزد ۲درصدی تا سقف ۳۰۰میلیون تومان با افتتاح حساب قرض‌الحسنه و خواب سپرده‌ی حداقل ۳ماه و حداکثر ۶ماه قابل دریافت است.وام با کارمزد بانک رسالت حداکثر بازپرداخت ۶۰ماهه (برای سقف ۳۰۰میلیون تومان) دارد و به‌طور کلی مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام به خواب سپرده‌ بستگی دارد؛ یعنی هرچه خواب سپرده‌ی شما بیشتر باشد، بازپرداخت اقساط افزایش می‌یابد. به عنوان مثال در قبال هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ماه به بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها