دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

پرداخت وام ازدواج بانک صادرات ایران در هفته دولت سرعت گرفت

08 شهریور 1401
پرداخت وام ازدواج بانک صادرات ایران در هفته دولت سرعت گرفت

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، تمامی متقاضیانی که تا ۲۹ مردادماه سال جاری پرونده وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه خود در بانک صادرات ایران را تکمیل کرده‌اند، در ایام هفته دولت، وام خود را دریافت می‌کنند.

بانک صادرات ایران به منظور عمل به مسئولیت اجتماعی و حمایت از تشکیل خانواده و ترویج سنت حسنه ازدواج، پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه را در دستور کار داشته و در طی یک سال خدمت‌رسانی دولت سیزدهم را با جدیت دنبال شده به نحوی که طی یک سال گذشته منتهی به پایان مردادماه ١٤٠١، این بانک ۱۱۴ هزار و ۶۲۸ فقره به ارزش بالغ بر ۱۲۸ هزار و ۲۵۲ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده و سهم مهمی در پرداخت این وام در مجموعه نظام بانکی کشور داشته است./مهر

اخبار مرتبط
از بهمن ماه سال گذشته که تسهیلات ودیعه مسکن در تهران به ۲۰۰ میلیون تومان رسید بسیاری از مستاجران در پشت صف‌های بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن قرار گرفته اند در صورتی که همین افزایش ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات در طی چند ماه گذشته آثار و تبعات خود را روی بازار اجاره گذاشته است.
بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری، دو مسیر متفاوت برای دریافت وام دارند.
برای ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۳، افراد باید شرایط لازم را برای اخذ این وام قرض‌الحسنه داشته باشند. برخی از این شرایط عبارتند از:
افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی خرید کالای بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. این وام دارای سود 23 درصدی است و افراد بعد از دریافت آن حداکثر طی مدت زمان 36 ماه امکان بازپرداخت را دارند. لازم به ذکر است که طرح طراوت بانک آینده تنها مختص مشتریان این مجموعه نبوده و افرادی که دارای حساب قبلی نیستند نیز می‌توانند در حال حاضر با افتتاح سپرده این وام را دریافت کنند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات