دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

بیمه سلامت ۹۵ درصد هزینه درمان ناباروری زوجین نیازمند را پرداخت می‌کند

17 شهریور 1401
بیمه سلامت ۹۵ درصد هزینه درمان ناباروری زوجین نیازمند را پرداخت می‌کند

به گزارش بانک اول به نقل از ایرنا، حسین رنجبران در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه از پیگیری ها برای بالا بردن درصد هزینه های ناباروری خبر داد و افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال پوشش بیمه ای در بخش خصوصی هستیم تا زوجین در صورت تمایل درمان خود را در بخش خصوصی انجام دهند و ما هم هزینه‌های آن را پرداخت کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز 45 میلیون ایرانی از خدمات سازمان بیمه سلامت استفاده می کنند، گفت: این سازمان ماموریت هایی دارد که در سنوات گذشته نادیده گرفته شده و اجرای آنها نیازمند جسارت بزرگی است و این در حالی است که این ماموریت ها تکالیف قانونی است و این سازمان در یک سال گذشته همه این موارد را اجرایی کرده است.

رنجبران یکی از برنامه هایی که به کندی پیش می رفت را طرح نسخه نویسی الکترونیکی عنوان کرد و در ادامه اظهار داشت: در یک سال گذشته اجرای این طرح در همه استان های کشور به حدود 98 تا 100 درصد رسیده است و در عین حال پرونده سلامت الکترونیک هم در یک سال گذشته با شتاب بالایی پیگیری می شود.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه در طرح دارویار نباید مردم هزینه اضافی پرداخت کنند، گفت: باوجود اینکه ارز ترجیحی حذف شد اما در این طرح قیمت داروهای درج شده در نسخه افزایش پیدا نکرد و اختلاف قیمت آن را بیمه سلامت به داروخانه ها پرداخت کرد.

در پایان این مراسم از زحمات «امید قادری» تقدیر و «رضا تحویلیان» به عنوان سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان کرمانشاه معرفی شد.

اخبار مرتبط
مادران غیرشاغل روستایی و عشایر که فرزند سوم یا بیشترشان متولد سال ۱۳۹۶ به بعد باشد، تا پایان اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سایت roostaa.ir ثبت‌نام کنند. مادران غیرشاغل روستایی و عشایر که فرزند سوم یا بیشترشان متولد سال ۱۳۹۶ به بعد باشد، تا پایان اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سایت roostaa.ir ثبت‌نام کنند.
رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.
بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.
افرادی که دوره خدمت خود را تمام کرده‌اند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات