دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

فعلاً شورای رقابت مسئول قیمت‌گذاری خودرو است

23 آبان 1402
فعلاً شورای رقابت مسئول قیمت‌گذاری خودرو است

وزیر صمت گفت: فعلاً شورای رقابت مسئول قیمت‌گذاری خودرو است البته در چشم‌انداز می‌خواهیم رقابت در تولید خودرو به‌گونه‌ای باشد که نیازی به قیمت‌گذاری توسط شورای رقابت نباشد.

به گزارش بانک اول علی‌آبادی وزیر صمت گفت: در حال حاضر تشخیص قیمت‌گذاری خودرو بر عهده شورای رقابت است، البته در چشم‌انداز می‌خواهیم رقابت در تولید خودرو به گونه‌ای باشد که نیازی به قیمت‌گذاری توسط شورای رقابت نباشد و این خواست ما و دولت است.

علی آبادی در پاسخ به این سوال که شورای رقابت چه زمانی از قیمت‌گذاری حذف می‌شود، گفت: من مسئول این کار نیستم و نمی‌توانم در مورد این موضوع قول و وعده بدهم./باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
مهلت ثبت سفارش ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت است و به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت ۸:۳۰ روز عرضه خواهند داشت.
کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه های فراخوان اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود. در صورت انتخاب شرایط نقد و اقساط، هزینه ترهین به مبلغ 4.400.000 تومان در هنگام ثبت نام و واریز وجه پیش پرداخت دریافت و هزینه فک رهن پس از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد.
بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی پیرامون فروش پنج خودروی وارداتی، قیمت این خودروها به صورت قطعی (برای سه مدل خودرو) و به صورت علی‌الحساب (برای دو مورد) اعلام شد.
فروش فوق العاده وانت آریسان ۲ دوگانه سوز ثبت نام به صورت حضوری در نمایندگی های مجاز ایران خودرو

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها