پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش‌بینی تحقق EPS بانک ملت در سال۹۶/آخرین وضعیت نماد بانک در بورس

24 خرداد 1401
پیش‌بینی تحقق EPS بانک ملت در سال۹۶/آخرین وضعیت نماد بانک در بورس

 به گزارش بانک اول هادی اخلاقی  درباره وضعیت بانک ملت در بازار سرمایه گفت: مجمع بانک ملت در پایان تیرماه سال جاری با مجوز صادر شده از سوی بانک مرکزی برگزار شد و در عین حال نیز صورت های مالی بانک به صورت شفاف به تایید سازمان حسابرسی رسید.

مدیرعامل بانک ملت اظهارداشت: طبق بررسی های صورت گرفته ۸۰ درصد EPS در نظر گرفته شده برای بانک در سال ۹۵ محقق شد و به عنوان سود تحقق یافته قطعی شد. این دستاورد نسبت به عملکرد سال ۹۴ که به دلیل مشکلات پیش آمده با زیان مواجه بودیم، ‌اصلاح قابل توجهی در عملکرد محسوب می شود.

اخلاقی ادامه داد: ما توانستیم در مدت زمان کمتر از یکماه با فراهم آوردن مستندات لازم که در اختیار سازمان بورس قرار دادیم، مجوز لازم برای بازگشایی نماد بانک را دریافت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر نماد بانک در بورس باز است، گفت: همچنین متناسب با عرضه و تقاضا در این بخش قیمت گذاری سهام بانک صورت می گیرد. بر اساس برآوردهای گذشته، برای سال ۹۶ EPS اعلام شده ۱۳ تومان و ۳ ریال است که با توجه به آخرین اطلاعات، این درصد از EPS پیش بینی شده تاکنون محقق شده است.

مدیرعامل بانک ملت تصریح کرد: نماد بانک از معدود نمادهایی است که مستمرا در بازار سرمایه باز است. در عین حال، مشتریان نیز سهام بانک را به عنوان یک سهام شناخته شده و همچنین سهامی که در هر زمانی که بخواهند عرضه کنند، به راحتی در بازار خرید و فروش می شود، مورد توجه قرار می دهند.

اخلاقی اظهار امیدواری کرد در سال جاری با تعدیل هایی که در مورد سود سپرده ها اتفاق افتاده است، بانک با درصد احتمال وقوع بیشتری نسبت به سال ۹۵، دستیابی به EPS اعلام شده را داشته باشد و سود مدنظر محقق شود.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات