دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

دریافت گاز مایع با قیمت یارانه‌ای/ نحوه دریافت یارانه گاز اعلام شد + لینک سایت

05 آذر 1402
دریافت گاز مایع با قیمت یارانه‌ای/ نحوه دریافت یارانه گاز اعلام شد + لینک سایت

طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مرحله دوم توزیع الکترونیکی گاز مایع آغاز شد.

به گزارش بانک اول مرحله دوم توزیع الکترونیکی گاز مایع از آذرماه آغاز شد. در این طرح بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، توزیع گاز مایع برای مصرف کنندگانی که از گاز شهری استفاده نمی‌کنند، مانند گذشته است و مشمول دریافت گاز مایع یارانه‌ای می‌شوند.

بنابر اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران: قیمت سیلندر گاز مایع برای مصرف‌کنندگان بی‌بهره از گاز شهری، به صورت یارانه‌ای محاسبه می‌شود؛ بنابراین سرپرستان خانوار برای بهره‌مندی از گاز مایع یارانه‌ای در سامانه سدف نام نویسی کنند.

اخبار مرتبط
شیف همچنین هشدار می‌دهد که سیاست‌های فدرال رزرو می‌تواند ضد تولیدکننده باشد و بی‌ثباتی اقتصادی بیشتری را به وجود آورد. او معتقد است که فشارهای رکودی ممکن است فدرال رزرو را مجبور کند نرخ بهره را کاهش دهد و دوباره اقدام به تسهیل کمی (QE) کند که نتیجه آن، بدتر شدن تورم خواهد بود.
امروزه بانک‌ها پیش از هر اقدامی برای پرداخت وام به مشتریان خود، از آن‌ها رتبه اعتبارسنجی درخواست می‌کنند و اگر رتبه اعتبارسنجی فرد بالا باشد به او وام می‌پردازند،
حداقل حقوق متاهلین در ناحیه شهری و مناطق غیرعملیاتی که در فروردین ۱۴۰۳، معادل ۷ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان است که با مصوبه مجلس، به حداقل ۹ میلیون ۵۷۳ هزار تومان خواهد رسید.
با تصویب قوانین جدید مبنی بر الزام ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی به سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی، انتخاب نرم‌افزار مناسب برای این منظور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها