جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

کاهش قیمت سکه به محدوده ۲۸ میلیون تومان

05 آذر 1402
کاهش قیمت سکه به محدوده ۲۸ میلیون تومان

به گزارش بانک اول هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی)، تا ساعت 12:50 امروز یکشنبه (5 آذر) در بازار تهران، با 102 هزار تومان کاهش، 28 میلیون و 847 هزار تومان فروخته شد.

هر قطعه سکه تمام بهار طرح قدیم هم 25 میلیون و 609 هزار تومان دادوستد شد که نسبت به آخرین قیمت روز گذشته، 106 هزار تومان کاهش داشته است.

نیم سکه 15 میلیون و 250 هزار تومان، ربع سکه 10 میلیون و 300 هزار تومان و سکه گرمی هم 5 میلیون و 750 هزار تومان به فروش رسید.

حباب سکه امامی 5 میلیون و 108 هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی یک میلیون و 870 هزار تومان شد.

اونس طلا هم در بازار‌های جهانی به 2003 دلار رسید./تسنیم

اخبار مرتبط
، بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و افزایش قیمت سکه نسبت به روز گذشته است.
بیست و یکمین حراج شمش طلا بناست روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود.
سکه بازان در معاملات نقدی روز گذشته گوش به فرمان دلار بودند. در همین راستا شواهد گویای آن است بعد از اینکه نرخ دلار نوسان کاهشی را ثبت کرد، کمتر کسی حاضر بود در موقعیت خرید سکه قرار بگیرد. همچنین دسته ای از تحلیلگران می گفتند ریزش طلای آبشده و از دست رفتن کف حمایتش به دلیل ریزش انس طلا در معاملات روز سه‌شنبه موجب شد تا قیمت سکه یک کانال عقب نشینی کند.
بنا بر نظر بسیاری از کارشناسان اقتصادی، ازآنجایی‌که بازار طلا با مشکلاتی از قبیل فعالیت بدون دریافت مجوز، خریدوفروش با حساب‌های اجاره‌ای و فعالیت‌های ارزی برخی سودجویان به اسم طلافروش و فروش طلا با عیار پست مواجه است، این بازار نیازمند یک ساماندهی در تمامی بخش‌های صنفی و معاملاتی خود می باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها