یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

آغاز ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی؛ فروش اقساطی غول مونتاژی + قیمت

21 آذر 1402
 آغاز ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی؛ فروش اقساطی غول مونتاژی + قیمت

شرایط ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی اعلام شده است. کلیه متقاضیان عادی و نمایندگی‌ها بدون نیاز قبلی به ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

شرایط ثبت نام اقساطی ایران خودرو ۱۴۰۲

به گزارش بانک اول ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو مربوط به فوتون H4 است. متقاضیان می‌توانند با ارائه دو چک صیادی در این طرح شرکت کنند. موعد تحویل نیز هفته آخر اسفندماه سال جاری است. در تصویر زیر جزییات را بخوانید.

زمان ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی

ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی از چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح ۲۲ آذرماه آغاز خواهد شد.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲ / سایت ثبت نام فوتون

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی ایران خودرو از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو دیزل یعنی آدرس https://esale.ikd.ir/login انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

مشخصات فوتون H۴

کشنده فوتون H۴ محصولی از شرکت خودروسازی ایران خودرو دیزل بوده و در دسته کامیون های کشنده قرار میگیرد. وزن نا خالص(GVW) کشنده فوتون ۱۸۰۰۰ کیلوگرم بوده و وزن ناخالص مجاز ترکیبی (GCW) آن ۴۳۰۰۰ کیلوگرم میباشد. مدل موتور به کار رفته در این خودرو دارای آلایندگی EURO ۵ میباشد. حجم موتور کشنده فوتون ۱۱۸۰۰ سی سی بوده و قدرت آن ۴۳۰ اسب بخار بر دقیقه است. گیربکس به کار رفته در کشنده فوتون H۴ دارای ۱۶ دنده در جلو و یک دنده در عقب میباشد. سیستم ترمز دو مداره پنوماتیکی جلو دیسکی و عقل کاسه ای برای این ماشین تعبیه شده و دارای ABS-ASR میباشد.

اخبار مرتبط
شرکت ایران خودرو در آخرین بخشنامه خود قیمت هایما S7 پلاس را برای عرضه در بازار اعلام کرد
شرایط فروش و واریز وجه ۱۰ خودرو شرکت سایپا اعلام شد.
در روزگاری نه‌چندان دور، با بودجه ۱۰۰ میلیون تومان یا کمتر از آن می‌توانستید خودرو‌های مناسبی را برای رفت‌وآمد خود خریداری کنید. بااین‌حال آیا اکنون هم می‌توان با ۱۰۰ میلیون تومان خودرو خریداری کرد؟
بهمن موتور شرایط فروش جدید خودروی ریسپکت را اعلام کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها