یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

کارمزد وام بانکی صفر شد

29 آذر 1402
 کارمزد وام بانکی صفر شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: از دی ماه برای تسهیلات وام‌های خرد قرض الحسنه کارمزد صفر خواهد شد.

به گزارش بانک اول  احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: امسال میزان برخورداری مردم از تسهیلات تنها بانک قرض الحسنه دولتی کشور دو برابر افزایش یافته و تا پایان سال نیز تعداد تسهیلات گیرندگان از این بانک به بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر می‌رسد. همچنین میزان تسهیلات نسبت به سال ۱۴۰۱ معادل ۶۰ درصد افزایش مبلغی خواهد داشت.

وی گفت: از دی ماه نیز برای تسهیلات وام‌های خرد کارمزد صفر خواهد شد و برای سال آینده تلاش این است که به مرور برای وام‌های متوسط و با سطوح بالاتر سطح کارمزد از ۴ درصد کمتر و کمتر شود.

اخبار مرتبط
پس از ثبت نام و تعیین شعبه کد رهگیری برای متقاضی ارسال می‌شود و حداکثر ۱۵ روز زمان می‌برد تا پیامک تعیین زمان مراجعه به شعبه برای شما ارسال شود. پس از تعیین ارسال پیامک تعیین شعبه متقاضی ۱۲ روز فرصت دارد تا با مراجعه به بانک برای تشکیل پرونده مراجعه کند و حداکثر ۱۰ روز پس از تکمیل پرونده وام به متقاضی پرداخت می‌شود.
وام 30 میلیون تومانی را می‌توانیم برای بازنشسته‌ها تا 3 سال هم قسط بندی کنیم و سقف پرداخت اقساط هم در ماه کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود.
برای دریافت وام اولین قدم این است که بدانیم با شرایط مالی ما چه بانک‌هایی تسهیلات ارائه می‌دهند. شرکت‌های سبد گردان مثل اینوستو با تسلط خوبی که بر روی بازار دارند می‌توانند بهترین وام را با شرایط مالی شما پیشنهاد دهند. برای گرفتن وام با کمترین سود باید به سراغ تمامی سامانه‌های بانکی و مؤسسات مالی بروید و نرخ سود و مبلغ وام و سایر شرایط آن‌ها را برآورد کنید. در این متن ما لیستی از طرح‌های بانکی با سود کم را برایتان آورده‌ایم:
وام پرداختی به مردم عادی در قالب تسهیلات خرد طبقه‌بندی خواهد شد و با نام‌های متعارف شناخته می‌شود. هر سال هم بعد از ابلاغ بانک مرکزی به شبکه بانکی پرداخت این وام‌ها را شاهد هستیم. در این مطلب هفت وام سرنوشت‌ساز را بررسی می‌کنیم که امسال به‌عنوان یک گزینه پیش‌روی متقاضیان هستند هرچند گاهی لازم است برای دریافتشان دوندگی کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها