یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

شاخص‌های بورسی منفی، شاخص کل منفی‌تر!

05 دی 1402
شاخص‌های بورسی منفی، شاخص کل منفی‌تر!

شاخص بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲ با افت ۱۵٬۷۲۲ واحدی به دو میلیون و ۱۷۸ هزار و ۷۷۹ واحد رسید.

به گزارش بانک اول  شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز سه‌شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲ با افت ۱۵٬۷۲۲ واحدی به دو میلیون و ۱۷۸ هزار و ۷۷۹ واحد رسید. بر این اساس شاخص کل هم وزن نیز کاهش داشته و به ۷۵۵ هزار و ۲۵۷ واحد رسید.

ارزش کل معاملات امروز بورس تهران ۵۱ هزار و ۴ میلیارد ریال بوده و نمادهای ونوین و اخابر بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فملی و فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر بازار داشتند.

اخبار مرتبط
با تصویب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، بازارگردانی از حالت الزامی خارج و در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت.
رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن، کاهش قیمت مصالح برای سازندگان با حذف واسطه‌ها و افزایش سرعت پیشرفت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن را دستاوردهای مهم ورود این صندوق به عرصه خرید مصالح ساختمان‌سازی عنوان کرد و ادامه‌داد: علاوه بر این با خریدهایی که به صورت عمده با حجم بالا و به صورت نقد از طریق بورس انجام می‌شود، از تولیدکنندگان داخلی مصالح ساختمانی هم حمایت خواهد شد.
از منظر تکنیکالی همچنان سایه سنگین سقف کانال صعودی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران بر سر شاخص کل سنگینی می‌کند و اجازه رشد به شاخص کل داده نمی شود اما اهالی بازار همچنان معتقد هستند که بازار می تواند به اعداد بالاتری برسد چرا که قیمت دلار در بازار آزاد کمی عقب نشسته است و این موضوع را نشانه ای برای کاهش تنش های منطقه ای می بینند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها