شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

نحوه پرداخت سه وام در بانک مهر ایران

14 دی 1402
نحوه پرداخت سه وام در بانک مهر ایران

بانک مهر ایران سه نوع وام قرض الحسنه دارد. ۳۰۰ میلیون، ۱۵۰ میلیون و ۳۰ میلیون که به صورت خلاصه شرایط دریافت آنها را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش بانک اول، دارندگان حساب های قرض الحسنه (جاری یا پس انداز) می توانند با رعایت ضوابط و مقررات جاری بانک و به انتخاب خودشان از تسهیلات قرض الحسنه این بانک بهره مند گردند.

  • وارد موبایل بانک مهر ایران شوید، قسمت خدمات درخواست وام سه وام عمومی فوری ، امتیازی و کالاکارت را خواهید دید.
  • اگر رتبه اعتباری A و B باشید تا سقف ۳۰ میلیون بدون ضامن وام فوری دریافت می کنید.
  • بعدی وام امتیازی تا سقف ۳۰۰ میلیون است که معدل حساب، مدارک شغلی و درآمدی لازم است.
  • بازه حداقل سه ماه یا بیشتر رو انتخاب کنید چند وام به شما معرفی خواهد شد با تعداد و میزان اقساط که میتوانید آنها را انتخاب کنید .
  • اگر بازه زمانی معدل حساب رو تغییر بدید ، این وام ها هم تغییر می کند.
  • سومی هم وام کالاکارت با سقف ۱۵۰ میلیون هست برای خرید اقساطی از فروشگاه های طرف قرارداد بانک.
اخبار مرتبط
افراد متقاضی واجد شرایط دریافت وام فرزند آوری، می توانند برای متولدین مورخ اول فروردین ماه سال هزار و چهارصد به بعد، و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند، برای ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزند، اقدام نمایند. لازم به ذکر است به هر فرزند، تنها یکبار تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به پدر تعلق خواهد گرفت. همچنین والدین می توانند نسبت به دریافت زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم مراحل و فرم ثبت نام در سامانه مربوطه را تکمیل نمایند.
واریز وام ضروری ۳۰ میلیونی به حساب‌های بیش از ۳۲ هزار بازنشسته در سراسر کشور، عصر دیروز و امروز انجام شد. این خبر مسرت بخش در حالی منتشر می‌شود که با هماهنگی‌های انجام شده بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل، واریز وام‌های نوبت هفتم از عصر دیروز آغاز شده است.
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.
کسانی‌که برای وام خود اشتغالی اقدام می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند. کارمزد این وام مثل بقیه وام‌های قرض‌الحسنه دیگر چهاردرصد است و طبقه ابلاغیه بانک مرکزی، فقط به مشاغلی پرداخت می‌شود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنها را تایید کرده باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها